Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)


Roger

Recommended Posts

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar
Hehe gammel tråd ^^

Hyggelig du endelig fikk napp, gratulerer dere 2 :devil:

Vi trenger flere sonispar ! Jeg skal gjøre mitt for og få det til også - skal lage en kontaktannonse senere ;O)

Du skal jo gifte deg med Peers. Det er bestemt tenk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Astrid er mer overbærende enn meg..sånn for din del :devil:

Med så stor kjeft hadde du vart et brøkdelssekund...

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Jeg kjente jeg brått gikk fra å være aspirant til å bli (fullverdig?) SGT :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

LITT skal holdes hellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

LITT skal holdes hellig...

Sier meg veldig enig! Føler meg ikke så gammel med mine 22 år på baken jeg heller, og jeg synes da vitterlig at jeg tåler ganske mye, selv om det er litt på kanten. Men dette ble bare for drøyt. Vi får håpe det var verdt det, for Vicky sin del :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Eh, jeg er ikke uenig her.. MEN, er Roger i midtlivskrisen? :devil: Trodde han var i begynnelsen av tyveårene jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Astrid er mer overbærende enn meg..sånn for din del ;)

Med så stor kjeft hadde du vart et brøkdelssekund...

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Signerer jeg å, men så er jeg gammel og sær. Håper 'noen' tar til fornuft og ikke er overbærende så veldig lenge. Kanskje vi kjærringene burde lage vårt eget forum så gutta i midtlivskrisene sine kan kose seg med jentene uten innblanding av oss tantene.

Jeg kjente jeg brått gikk fra å være aspirant til å bli (fullverdig?) SGT :rolleyes:

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

LITT skal holdes hellig...

Me too.

Sier meg veldig enig! Føler meg ikke så gammel med mine 22 år på baken jeg heller, og jeg synes da vitterlig at jeg tåler ganske mye, selv om det er litt på kanten. Men dette ble bare for drøyt. Vi får håpe det var verdt det, for Vicky sin del :devil:

Ah.. Dette varmer et gammelt mannehaterhjerte, skal jeg si dere - og jeg burde tydeligvis finne meg en gentleman? (jeg tror jeg har en forresten, sånn nå og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skrives på nett og hva som skjer i virkeligheten er en annen sak. Velger å heve meg over det.

Legger heller ut et bilde av det søte paret

n604005259_629228_3865.jpg

Sjarmerende mobilkvalitet!

Grætz til begge da =)

9 mnd til sonenbaby!

Hah, det hadde du nok likt! Dream on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den!

Mulig jeg har blitt både gammel og sær altså, men jeg finner det ikke litt sjarmerende engang...

Jeg kjente jeg brått gikk fra å være aspirant til å bli (fullverdig?) SGT :rolleyes:

Vil ikke si jeg er spesielt gammel med mine 26 år på nakken, men om noen hadde skrevet slikt om meg på et åpent forum så hadde det vært på hue og rævva ut med den karen...

LITT skal holdes hellig...

Jeg signerer dere. SÅ enig! Gentlemen don't kiss and tell, og iallefall ikke på et åpent internettforum. Meeen, gratulerer da, dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skrives på nett og hva som skjer i virkeligheten er en annen sak. Velger å heve meg over det.

Legger heller ut et bilde av det søte paret

n604005259_629228_3865.jpg

Sjarmerende mobilkvalitet!

Hah, det hadde du nok likt! Dream on.

Så søte dere er sammen :no:

Lykke til videre, ta deg rolig... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :no:

morsom tråd roger og astrid :)

ser alle går fem på :no: og tar ting veeeldig seriøst..

Grattis med hverandre vertfall :)

Ikke ta alt som skrives i den tråden ûberseriøst liksom :P

Haha, ja det har du helt rett i! Endelig noen som får sagt det rett! :P

Så søte dere er sammen :P

Lykke til videre, ta deg rolig... !

Takk takk! :) Vi tar det helt rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...