EngelskSetter Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2006 Jeg har Engelsk Setter, tispe.. Blir 1 år neste mnd.. Men det er noe rart at hun er ei fuglhund og er sikkelig aktiver osv. Men jeg syntes at liza sove for mye. Er det normal? Vi har vært mye ute med henne og aktive.. Men hjemme sove hun meste og når ungene prøve å få henne å leker men hun vises uinteressert og bare ligge på teppe og se på dem og sove for det meste.. Er det normale for 1 åringen hund?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 17. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2006 Så deilig! La henne sove i fred . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Som ida sier, la henne være i fred og vær glad for at hun roer seg såpass godt inne. Er hun kvikk og rask ute så skal dere bare være glad til at hun slapper godt av inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Jeg syns også det hørtes utrolig deilig ut! Spesielt fordi hun er en Engelsk Setter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Jeg synes det høres litt rart ut at hun ikke vil leke, hvis det da ikke er når hun nettopp har vært ute og er sliten? Men jeg er enig med Nina i at hvis hun er kvikk og rask ute, så er det nok ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Høres litt ut som buster... Når han er inne er aktivitets-bryteren slått av, men så fort vi tenker oss ut så vippes aktivitets-bryteren på, å buster er i 200 for å komme seg ut å herje... Synes det er herlig å ha en slik hund jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Høres ut som en trygg og rolig hund, som får nok aktivisering. Bare deilig det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Høres ut som våre hunder, og jeg har settere. Nå er minstemann bare en valp da, men både den eldste hunden min og den forrige hunden min(en gordon setter), var slik. Helt rolig inne og full fart ute. Perfekt synes jeg :angry: Men er kanskje litt rart at hun er helt uinteressert i lek, men så lenge hun er frisk og rask ute burde du ikke være bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Har hatt Gordon Setter jeg, som var totalt uinteressert i alt som heter leker.. HUn var og rolig inne, lå for det meste og sov. Herlig det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EngelskSetter Skrevet 18. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2006 Da er det ingen å være bekrymet.. Hun er meget aktiver ute og leker når vi er ute.. Så inne er hun så rolig og sove mye og kose seg.. Leker gidder hun ikke når vi er inne.. Vært hos dyreklinikk idag pga rød øynene og få øyedrypp.. Legen synes Liza er så snill og rolig. Neste sove da legen undersøker hennes kroppen :angry: Frisk og sprek.. Da er det bare så deilig å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar