Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har kjøpt oss eget hus!

Mud

Recommended Posts

:D:P Nå har vi endelig kjøpt oss et helt eget hus, med en helt egen tomt!Oss er Loke, Lotte og meg i første omgang.

På tomta står det et uthus som er delvis innredet og en garasje i tillegg til det bitte lille søte huset vårt.Endelig skal jeg få meg hundegård og endelig skal vi styre livet vårt helt - helt selv uten å måtte ta hensyn til huseiere, typer, venniner eller kompiser. Jippi! banana

En liten fjord man kan fiske i ligger et steinkast unna og skogen er rett på utsiden av inngangsdøra.

Endelig har drømmen blitt oppfyllt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe bilder av det enda.Bortsett fra det megler tok i vinter men det ser liksom ikke helt sånn ut i virkeligheten.

em1honefoss10606631030958_1060668.jpg

Det ligger i krøderen :D

Edit: det er overtagelse 15.juni...en evighet til *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Da blir dere brått mine nærmeste sonen naboer :P Og Virrevips som var så skremt fordi jeg flytter nærmere henne :D Er den noen hyggelige hundeklubber i nærheten som ikke trener tirsdag eller onsdag? Og som ikke skuler stygt på klikkerfolk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Da blir dere brått mine nærmeste sonen naboer :D Og Virrevips som var så skremt fordi jeg flytter nærmere henne :P Er den noen hyggelige hundeklubber i nærheten som ikke trener tirsdag eller onsdag? Og som ikke skuler stygt på klikkerfolk :P

Så artig :P

Er Canis avdeling i Hønefoss da :P Fritreninger på fredager og forskjellige lp kurs.. Blir et lite stykke for deg da men..hehe.. www.hundegleder.com

Ellers er det Hønefoss hundeklubb, der er det kurs og trening innen agility, lydighet og bruks.. Kjempemange greie folk der, blir ikke sett stygt på om man trener med klikker.. Trener selv med klikker så :P www.hhk.as

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da langt kortere til hønefoss en til drammen som var planen!Og jeg må si at instruktøren på canis avd hønefoss har utsøkt smak i raser.Belger, toller og australier (feil og "uekte" australier, men hva gjør vel det :D )Hønefoss hundeklubb så også intressant ut..dette må jeg sjekke nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vell si: Grattis enda en gang :icon_fun:

Håper du finner mye fin runderings skog i område så kan vi komme på helge besøk B)

Skogen skal saumfares må vite.Ryktene sier at bøndene stort sett passer på dyra sine i området og det er ikke så tett i tett med hvite ulldotter som det er her, så da er det kanskje muligheter for å kunne more seg med hund i skogen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da langt kortere til hønefoss en til drammen som var planen!Og jeg må si at instruktøren på canis avd hønefoss har utsøkt smak i raser.Belger, toller og australier (feil og "uekte" australier, men hva gjør vel det :P )Hønefoss hundeklubb så også intressant ut..dette må jeg sjekke nærmere.

Blir artig å høre mer når du har sjekket ut ting nærmere.. :D

Er forresten flere belgere i klubben også. Flere Maller og terver, ikke helt sikker på om det er noen Groendaler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...