Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har kjøpt oss eget hus!


Mud

Recommended Posts

Ok her er kjøkkenet :Dem1honefoss10606631030958_1060664.jpg

Og nei: det er faktisk ikke sikert jeg kommer til å male om.Synes det har sin sjarm jeg :angry:.Gulvet skal taes da.

Takk for alle gratulasjonene, det er bare hundefolk og gartnere som virkelig skjønner verdien av å ha en hage. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ok her er kjøkkenet :P *klippe bort bilde*

Og nei: det er faktisk ikke sikert jeg kommer til å male om.Synes det har sin sjarm jeg :lol:.Gulvet skal taes da.

Takk for alle gratulasjonene, det er bare hundefolk og gartnere som virkelig skjønner verdien av å ha en hage. :D

Litt nytt Ikea kjøkken der inne så kommer det kjøkkenet til å ha en virkelig sjarm B)

Men jeg tviler på at hundefolk og gartnere er sammkjørte om hvordan hagen skal se ut :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nytt Ikea kjøkken der inne så kommer det kjøkkenet til å ha en virkelig sjarm B)

Men jeg tviler på at hundefolk og gartnere er sammkjørte om hvordan hagen skal se ut :angry:

Ikea?!Inn der? <_< Jeg har faktisk planer om å plante noen jordbærplanter og kanskje en tomatplante eller noe.Så får vi se hva dyra sier til det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea?!Inn der? <_< Jeg har faktisk planer om å plante noen jordbærplanter og kanskje en tomatplante eller noe.Så får vi se hva dyra sier til det :P

På kjøkkenet!?? Hehehe :angry: :lol::D

Sorry, kunne ikke dy meg. Er fra meg av misunnelse skal vite. Jeg vil også ha et hus til meg og mine! Det hadde vært noe det.. grem grem grem..

Men til lykke til lykke, en dag er det min tur!

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der var kjøkkent ja! :P

Hva med rosa gardiner da Annette?? Må jeg minne deg om at du sa at jeg kunne bestemme hvordan det skulle være på kjøkkenet....? :lol:

Det var helt til du begynnte å fable om rosa ! :P

På kjøkkenet!?? Hehehe :D:P:P

Sorry, kunne ikke dy meg. Er fra meg av misunnelse skal vite. Jeg vil også ha et hus til meg og mine! Det hadde vært noe det.. grem grem grem..

Men til lykke til lykke, en dag er det min tur!

B)

Tenkte mest på i hagen da :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt til du begynnte å fable om rosa ! :P

Hihihi også jeg som trodde du var såååå glad i rosa!! :P

:icon_redface:

Får vel kjøpe en søt liten rosa blonde duk til deg eller noe sånt da... :P

Ender vel opp med at jeg bare må gjøre det vel! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne, jeg har allerede lovt Annette at "vi" skal komme å hjelpe henne med å rydde opp i hagen, så du kan bare stålsette deg! Det vil si.. hvis jeg får tid mellom all gressklippingen.. Men Marianne kommer og hjelper deg ihvertfall Annette! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne, jeg har allerede lovt Annette at "vi" skal komme å hjelpe henne med å rydde opp i hagen, så du kan bare stålsette deg! Det vil si.. hvis jeg får tid mellom all gressklippingen.. Men Marianne kommer og hjelper deg ihvertfall Annette! :P

:icon_redface: Jeg kommer! Eller.. Hvis noen kan hente meg et sted så kommer jeg! :P

Lita er jo ekstremt god på å sanke pinner så hun MÅ jo være med å rydde opp i hagen! :P

Hrmpf.. Gressklipping du... <_< Og jeg som kom med SÅÅ mange gode argumenter, også gadd du ikke å svare engang... Hrmpf <_< :P Kjøp deg en gjeit eller en sau eller noe så slipper du å klippe så mye gress! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen så hyggelig at dere er så ivrige :P Problemet er at jeg har kommet til at jeg ikke har en eneste dag fri før helgen 8-9 juli :unsure: Bikkjeting hver eneste helg frem til da, så når jeg skal få tid til å flytte inn er mysterium..

Hilde: du må jo dele av din kunnskap som erfaren hageeier :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi også jeg som trodde du var såååå glad i rosa! :P

:P

Får vel kjøpe en søt liten rosa blonde duk til deg eller noe sånt da... :icon_redface:

Ender vel opp med at jeg bare må gjøre det vel! :P

Fælt som du henger deg oppi én farge da??? Barnslig er det!! Rosa meg her, og rosa meg der!! :P:P:P Sååååå enspora vøtt....... :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...