Gå til innhold
Hundesonen.no

Din rase


Taz

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky

Ja det er de som virkelig er flotte!! ;) hvis Vicky skal brukes i avl blir det antageligvis sånne valper. Vi skal bruke en hanne som ligner Lizard på en prikk. Skal ha nokså mørke valper. Blir ganske annerledes enn Vicky egentlig... De skal jo ha et flott utsende, men som sagt : Brains before beauty ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wesminster: Kan jeg smugtitte på stamtavla til Tinka? Ble kjempe nysgjerrig på mors siden :) Har du link til den?

Får ikke til å legge ut bildet, men er her link til labben min Embla, praktfullt bilde :)

http://www.skotner.net/hauen/tandenbo/index.htm

Og her er jeg og Chanti Flagreøre :)

charlotte_chanti.jpg

Håper ikke bildet er for stort, klarer ikke å lagde det mindre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wesminster: Kan jeg smugtitte på stamtavla til Tinka? Ble kjempe nysgjerrig på mors siden :) Har du link til den?

http://www.home.no/labradortinka/stamtavle.html - der ligger stamtavlen hennes med linker til bilder av noen av hundene (men mest på farssiden det da). Besøk også gjerne resten av siden, www.tinka.tk - hehe. :wink:

Er kanskje ikke de mest kjente jaktlabbisene her i Norge, men jaktlinjene og sporlysten har Tinka og de ni søsknene hennes mye av fra morssiden. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citaa.jpg

Cita

videler.jpg

Cita og Balder (labrador og newfoundlandshund)

oldemorCambremer_allthatjazzfarsiden.jpg

Cita's oldemor på farsiden, GB SH CH Cambremer All That Jazz

morfarCobbelstone.jpg

INT NORD uch nordv-98 Warringah's cobblestone - Cita's Morfar

farmorVeslemy.jpg

N UCH KBHV-98 Mambrinos Veslemøy - Cita's farmor

farHjalmar.jpg

Cita's far - N S UCH NV-00 Mambrinos Hjalmar

ab.jpg

Cita igjen :)

las.gif

Gul labradorvalp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oldemorCambremer_allthatjazzfarsiden.jpg

Cita's oldemor på farsiden, GB SH CH Cambremer All That Jazz

Skal vi se, åssen blir det da... Jo, Cambremer All That Jazz er moren til Cambremer Jazzmine, som er Tinkas oldemor på morssiden, altså har Cita en oldemor som er Tinkas tippoldemor på morssiden. Innviklet, ja. Hva heter den hunden som er avkommet til Cambremer All That Jazz? Altså enten farmora eller farfaren til Cita... Kunne vært litt moro å se hvor mye i slekt de egentlig er. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Vicky

Den berømte Lyveden Thunderflash! (også Vicky`s bestefar). De fleste aussie kjennere kjenner hans navn ;)

x1pbhy6ku2zwe5gcm7xzhbouf5r3lo3.jpg

Og enda en kjendig: Mistrettas Painted Lizard.... For dem som kan mye om aussie gjeting er dette en viktig aussie :P(også Vicky`s bestefar faktisk :P)

x1pbhy6ku2zwe5gcm7xzhbouf5r3lo4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ønsker meg en Aussie, kan jeg vel vise dere denne flotte Aussie'n!! ;)  

www.poweraussie.com

Tror aldri jeg har sett en så flott aussie.. (kanskje bortsett fra Vicky- hun er utrolig søt og har et litt pussig utrykk, veldig charming) Må bare si.. Wow...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare jeg som er rar, men jeg synes faktisk ikke-kuperte dobbiser er finest jeg:) akkurat som ikke-kuperte boxere- myyye finere.. men jeg er litt rar da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...