Gå til innhold
Hundesonen.no

Guess that breed!

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Vel hjemme fra en helgetur til Bergen - uten egen hund - og med en mengde bilder i kofferten. Ja, for man har jo ikke venner uten hund (nesten), og man finner alltid en hund eller 10 å fotografere må vite - selv når målet med turen var konfirmasjon til fadderbarnet *flir*

Det ble masse morsomme og fine bilder - og noen hvor rasen ser litt ugjenkjennerlig ut - så her kommer en liten gjettekonkurranse *fnis* (og dersom eier av hundene er på forumet, eller andre som kjenner de er her så har de ikke lov å delta....... tihi)

aIMG_4767.sized.jpg

aIMG_4697.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*sitte på hender* Tror jeg ser hvor du har vært og da faller rasen på plass av seg selv :)

He he he he........ fortsett med det du................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Var det på retrieverklubben du var eller??? De valpene så mistenkelig lik noen herlige nøster som ondskapsfullt ble vist frem til oss, på siste dagen av agility kurset for to uker siden eller så..... Dessuten, mener jeg skimtet klubbhuset i bakgrunnen av et bilde der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe

Vel, ja - det er Pyrre - og Loke - det er faktisk samme hund.......... aner ikke hvordan navnet skrives så det dropper jeg........

Flere bilder fra Bergen finnes her: Imagecopy Galleri

Litt OT: Hvis det er du som har tatt de bildene, må jeg si du er flink til å fotografere. Noen tips å gi bort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...