Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte bader hunden?


LiLi

Hvor ofte bader du din hund?  

17 stemmer

  1. 1.

    • Aldri
      2
    • En gang i året eller mindre
      0
    • To ganger i året
      1
    • Tre til seks ganger i året
      5
    • Sju til elleve ganger i året
      2
    • Ca en gang i måneden
      3
    • Oftere
      4


Recommended Posts

Hvor ofte bader dere hundene deres?

Og hvor ofte får de bade i det fri?

I løpet av de 6 ukene jeg har hatt LiLi har hun badet 3 ganger.

Kommer nok ikke til å bade henne så ofte i fremtiden, men har gjort det nå sånn at hun skal bli vant til det.

Og så er hun jo så fiiiiiin når hun er nybada :lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Tini har løpetid så skyller jeg tissen og rompa nesten hver dag! Bare slik fort! Hfor når hun blør mye så bruker hun truse inne. Får ikke vasket seg+ at det lukter jo litt!

Kommer til å dusje hun ordentlig etter hver løpetid!

eller så dusjer jeg henne når det begynner å lukte vondt!

Hun får løpe i vann ute i det fri så mye hun vil. Så lenge det ikke er IS kaldt ute og det er lang vei hjem! Begynner hun å fryse!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader med shampo rundt tre ganger i året. Ellers så skyller vi henne når hun er skitten eller har badet i saltvann (ikke på sommeren når vi er på Hvaler, siden vi må begrense oss veldig med vannet der). Tinka bader i sjøen hver gang vi er i fjæra, om det er januar og seks minusgrader i lufta eller august og 23 grader i vannet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo bader i det fri ca annenhver dag nå. Hun blir veldig fin og ren av å bade, så da slipper vi å bade henne så ofte hjemme. Vi gjør det bare hvis hun har blitt veldig skitten og gjørmete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Bader Diego bare når han har blitt skitten. Noe som skjer ganske ofte med tanke på pelsen og det har regnet ute.. ;)

Og han tør ikke bade i det fri enda.. Han er litt prippen på sånt..

Han går rundt dammer osv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte "aldrig", siden jeg gør det så sjældent, at jeg faktisk ikke kan huske, hvornår jeg gjorde det sidst.

Jeg gør det kun, hvis hundene har rullet sig i noget så fælt, at jeg ikke kan holde stanken ud, og det er virkelig sjældent, at de gør det.

Når jeg har været nødt til det har jeg bare brugt rent vand, ingen shampoo eller noget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...