Wheaten terrier Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Har akkurat registrert meg her, og burde da kanksje fortelle litt. Jeg har en wheaten terrier tispe på litt over åtte uker. Hun heter Tjorven og er verdens beste Har som dere sikker skjøpnner nettopp fått henne, og hun er ennå ikke blitt helt vant med oss enda, men hun er på god vei. Og jeg er en jente på 14. Er ikke bare min hund, men mye min Det var litt om oss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Velkommen velkommen Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 hei og vellkommen til oss hundeelskende datafriker her. =D> Flower Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Velkommen Hvor fikk du hudnen din fra? Bestemora mi skal ha en, men det er ingen oppdrettere som har noen ... kan hende hun skal ha Norsk Elghund ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 15. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2005 Velkommen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 16. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2005 Velkommen velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2005 Velkommen hitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 17. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 17. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2005 Velkommen Hvor fikk du hudnen din fra? Bestemora mi skal ha en, men det er ingen oppdrettere som har noen ... kan hende hun skal ha Norsk Elghund ... Hvor jeg har fått henne fra? En kennel i stavanger... Skal hun ha wheaten? Veldig hyggelig å bli ønsket velkommen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 17. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2005 Skal hun ha wheaten? rundt 90% sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 18. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2005 velkommem, velkommen håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar