Toya Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 I dag har vi som dere kanskje har fått med dere hentet hjem Ruby snuppa våres, skal legge link til hjemmesiden min når jeg har fått lagt ut noen bilder av henne
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Åååå GRATULERER SÅ MEGET THERESE
Toya Skrevet 30. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2006 takk får vel legge ut ett par bilder av snuppa da Det første snuppelura gjorde da hu kom inn i stua, var å slenge seg over toyas bein posere litt ligge rett ut og slappe av... noe som har blitt gjort mye i dag:) posere litt til en nydelig voffe vi har fått oss ???
Guest Christine Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Ååå..Så nydelig.. Hvordan reagerte Toya?
Toya Skrevet 30. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2006 toya tar det utrolig bra ista lå de snute mot snute... og jeg fikk IKKE bilde ... typisk ikke sant? toya har bjeffet på henne en gang i dag, men da skulle rampe jenta yppe, og ta fra toya pinnen hennes, og da boffa toya litt, men ellers er jeg kjempe fornøyd
Toya Skrevet 30. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2006 ja, jeg er kjempe fornøyd nå altså kunne gått myye værre , når man tenker seg om
meg123 Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Åååå gratulerer! Jeg var så sikker på at det var 7 mai du skulle hente henne jeg Kjempepen lita jente. Bra at det går fint med Toya og Ruby sammen. Flott!
SoppenCamilla Skrevet 30. April 2006 Rapporter Skrevet 30. April 2006 Det er bra at det har gått så bra da! Gratulerer med ett nytt lite nøste!
Mud Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Gratulerer! Collier er skjønne valper Og så flott at det går så bra med mellom hundene.
Line_ Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Så nydelig hun er! Når hun blir litt eldre synes jeg vi må få til et Vesfold treff
Toya Skrevet 1. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 takk takk alle sammen syntes at hun er kjempe skjønn selv jeg... nesten til å spise opp skal legge ut ett bilde av henne og søsteren og ett av bare henne her etter på, syntes min er skjønnest
Toya Skrevet 1. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 kommer kommer, har vært på tissetur i hagen skjønner du hehe... da legger jeg ut to av frida og ruby og ett av ruby skjønn??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar