Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei og Hopp!


Pingo

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Jeg heter Inga Realfsen, bor i Skien,Telemark. Jeg er samboer med en kjekk mann, to hunder og en katt.

Hundene våre er:

Csipisz 6år, Mudi tispe importert fra Ungarn som 5 åring. Stamtispe til mitt oppdrett(Kennel Sigerdriva). Kupert.Trenes noe i blodspor, og litt triks...

Ronja 3år,Basset Fauve de Bretagne, Jakthunden til samboeren. Trenes også noe i lydighet, og en del i blodspor.

Venter muligens ny hund i løpet av 2007...

Jeg har hvert borti mye rart når det gjelder hund, fra IPO til gjeting og jakt...

Kunne tenkt meg å lære mer om gjeting, og ønsker å trene hovedsaklig bruks(spor) og evt agility med neste hund. Synes også utstilling er morsomt.

Forøvrig så har vi valper akkurat nå, 5 flotte gutter som dere har sett bilder av allerede(Takk Julie)

4 av dem søker fortsatt aktive hjem...

MVH Inga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk alle sammen. Jeg blir nok ikke av de mest aktive men dere vil nok "se" meg innimellom.

Tuppetrollet: Ja, jeg håper flere kjøpere melder seg og er interessert i noen form for hundesport. Mudien vil nok bare komme mer og mer, merker allerede prestasjonene i bla Finland med gullvinner i mediumklassen i finsk mesterskap (AG)i fjor. Og andreplassen til en annen mudi i European Open, også i fjor. Så de er nok kommet for å bli når det gjelder agility i allefall. Og de har jo absolutt potensiale når det gjelder bruks/lydighet også.

Du får komme en tur innom når du har flyttet hjem igjen og se på gutta!

IW: Hei, ja da er det Fia og Siv du trener med. Fia er jo super søt! Hun er fra vårt kull fra i fjor.

Inga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men hei Inga! :) Så moro å se deg her og! Oooh! nå ble jeg glad! Julie, hvis du lurte på det :D He, he Blir moro med egen mudi om noen uker :D

Du er VELDIG velkommen! :)

Edit: Oppdrettern min folkens! (ford den som ikke har skjønt det :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...