Gå til innhold
Hundesonen.no

Morsomste bilde av hunden din

tuppetroll

Recommended Posts

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Stilig var hun. (og så stod det noe teit bakom her som jeg editerte vekk, fordi jeg hadde bare teita meg) :)

Her kommer et av Alex:

Alexrumpaopp.jpg

For å tolke språket hans her: Ballen min inni der, ballen min inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige bilder! :) Loke så helt gal ut. Knis.

Her er et når vi skal stille opp Hera. Ikke sikkert det er så gøy selve bildet, men for meg er det det. Hele stuasjonen var så gøy. Var 4 personer som skulle stille opp en hund! :)

oppstilling2lys.jpg

Og ett hvor Hera ser litt psyco ut..

Herafarlig.jpg

Og ett hvor hun sitter fast i isen. (ser det ut som)

is9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehh.. har mange sånne bilder jeg :)

Her er Leon hverken pen eller snill, men kanskje morsom?

casualty004.jpg

Her er han hverken morsom eller pen, bare lei av sandstorm og venting. Det er mora å :)

verdal20.jpg

Tror jeg mangler bilder der han (og jeg) ser normal ut jeg :)

OG- det glemte jeg å si: Snowdog's bilde av Santoz er jo bare en VINNER da

***Ler så jeg skriker***

Endret av Mod, slo sammen to innlegg så unngår man dobbelposting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hver gang jeg ser dette bildet, men det er kanskje fordi det minner meg om den vanvittige tida da han var rundt fem måneder gammel. Den tida da han kunne "spise opp" fars nye (dyre!) mobil, smette ned i kjelleren og få maling på beina, gå tre ganger fram og tilbake i sofaen med de beina før han avslutta det hele med å bæsje bak TV'en. Det var liksom aldri kjedelig på den tiden.

Pippinst2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser "litt" halvgal ut? :) På dette bildet er hun helt oppslukt av draleken som jeg holder...

klinkokos4wm.gif

Her er det morsomste bildet som jeg har på datamaskinen av Ero

dsc00878iz.gif

hihi.. riste vekk snøen i skjegget :)

Innlegg slått sammen av moderator for å unngå dobbeltposting.: den er grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Hadde egentlig ingen speislt morsomme bilder på denne PC'en, men. På det første her ser hun jo ikke ut som noe annet enn en lododd på to.. :) På det andre er det hennes velkjente smil som viser seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mange morsommeblinkskudd der :) Her er nok de tre morsomste bildene jeg har av Chica.

P1010333.jpg

Dette var blinkskudd - morsomt ble det i alle fall(synes jeg) :)

PC230319.jpg

Den tunga hennes altså :)

PC230309.jpg

"Hva er det de driver med nå da..`!? Jeg vil da ikke ha på meg dette. Jul ditt, jul datt.. Ja ja, jeg får vel bare smile og late som ingenting..!"

EDIT: Får ikke bildene større, da blir de for store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et av Aiwa da :)

327a0ae6.jpg

Rare dyret.

hvis bildet er for stort så unnskyld, det har blitt så forvirret over alle de forskjellige målene som ble satt på bildestørrelser for en stund siden så når er jeg usikker på hva som er den lovlige størrelsen på bilder her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...