Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukshunden.net


Marthe

Recommended Posts

KjempeFin side! :P Hvis du vil, må du bare linke meg! Da blir jeg veldig glad! :P

Det kan jeg gjøre :P Skal legge linkene ut i dag. Hvis det er andre så vil at jeg skal linke, er det bare å gi beskjed :P

Fint hvis dere linker tilbake til vår side også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Har linket tilbake :P (<----------- bare meg eller ser den der drita ut?)

Takk :PJa! Den gjør det... Så jeg vil ikke bruke den. Savner den gamle ":P" :P Så jeg venter til den kommer tilbake, så får jeg virke litt halv sur og bruke denne" :P "frem til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Layouten er fin, som alltid.

Fin og oversiktelig side :P :P

Takk :P

Flott layout. :P

Men den bloggen din. Den er ikke like stilig... Den er litt tung å lese pga oppsettet.

Har du forslag til hvordan jeg bør ha den? (Har hatt mye problemer med denne bloggen <_< )

Det er kommet nye bilder ut på bilde sideni dag;)

Kommer til å legge ut stamtavlen til valpen snart, for de som er interessert i å lese om valpeplanene, så kommer det mer info i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forslag til hvordan jeg bør ha den? (Har hatt mye problemer med denne bloggen <_< )

At du får kalenderen og kommentarene mer samlet på en av siden. Ikke strekt ut over hele toppen. Blir jo litt "standard" oppsett som "alle" har, men synes det virker ryddigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du får kalenderen og kommentarene mer samlet på en av siden. Ikke strekt ut over hele toppen. Blir jo litt "standard" oppsett som "alle" har, men synes det virker ryddigere.

Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side.

Slik er den hos meg også.. hmm. Mikkel kunne du tatt et print scrn av bloggen min slik som du ser den? :P Det hadde vært kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side.

Titta på den i IE nå, og der var den fin ja. :P

Det er i FF den ikke fungerer tydligvis...

Edit: Ser helt likt ut hos meg som hos Nina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin side, veldig behagelige farger. Her ser bloggen fin ut i IE, mens i firefox er den ikke helt god. Legger ved en printscreen jeg,

untitled3fr5.gif

Tusen takk for bildet. Jeg har ikke FF, så det var greit å få se. Jeg skal få fikset det :P Slik som den er nå, er den jo umulig å lese :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

I helgen var vi på RIK grunnkurs og både jeg og Tassa fikk lisensen til å trene videre. Jeg har lagt ut masse bilder fra kurset. Det er også kommet masse nye bilder av valpene. Ikke minst så har det flyttet inn 2 herlige malletisper, Rachel og Skrållan. Har også lagt ut bilder av de på hjemmesiden :icon_confused:

ipokurs018.jpg

april012.jpg

april091.jpg

www.brukshunden.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, jeg begrenser ikke pga. vaksinasjon. De hunder vi omgås er generelt både vaksinerte og friske, og det er de mine får hilse på i den perioden fordi jeg vil at de skal ha trygge, fine hundemøter. Tilfeldige andre hunder for de øve på å ikke bry seg med. Smitte i miljø tenker jeg lite på, da vi bor avsides og ikke bruker hundeparker ol. Valpekurs liker jeg vente med en måned eller to, slik at de er gamle nok til å trene gode økter og holde ut et helt kurs  
    • Sosialiseringsvinduet er frem til 12 uker sies det, selv om dette ikke stemmer helt så er det fortsatt veldig viktig å utsette valpen for det hen skal senere også, men i kontrollerte former. Både å fysisk møte andre trygge hunder for å utvikle språk og lære grenser, samt lære at man ikke skal hilse på alle hunder man møter på er viktig. Mange valper vaksineres før levering også, det har hvertfall de jeg har hatt vært selv om praksisen varierer litt. 
    • Vi har brukt Dog Breeding Science i Australia for å teste for ILM (Intestinal lipid malabsorption). Betalte rundt 400 kr og sendte spyttprøve.  De har utviklet en test for kelpier på denne sykdommen. Finnes visst og noen i Tyskland som har tatt utgangspunkt i testen som ble utviklet i Australia eller noe slikt, men vi brukte den i Australia da oppdretter tipset om den.  Fikk e-post om at hvis vi ønsket å teste noe mer så kunne de bruke prøvene til å teste i en kort periode. Ble litt nysgjerrig på fargetesting ettersom jeg håper han har arvet faren sin shaded/ghost tan farge. Men jeg vet ikke hvor mye svaret hadde gitt meg, jeg kan og bare vente å se hva han blir. Foreløpig tydelige antygdninger til at han vil bli shaded/ghost tan 😄
    • Jeg ville nok tenkt over hvorvidt hundene vi omgikkes var vaksinerte og friske, og ikke la valpen hilse på tilfeldige fremmede hunder. Jeg ville definitivt ikke oppsøkt hundeparker, f.eks. Men ellers tenker jeg at det er relativt trygt her i Norge så lenge man tenker seg litt om.
    • Nei. Jeg tenkte ingenting på begrensninger rundt andre hunder før 12 ukers vaksinen. Tilfeldigvis tok vi vaksine samme dag som valpekurset skulle ha første dag hvor valpene var med. Men jeg ville ikke latt det begrense meg heller.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...