Marthe Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 KjempeFin side! Hvis du vil, må du bare linke meg! Da blir jeg veldig glad! Det kan jeg gjøre Skal legge linkene ut i dag. Hvis det er andre så vil at jeg skal linke, er det bare å gi beskjed Fint hvis dere linker tilbake til vår side også
Mud Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Har linket tilbake (<----------- bare meg eller ser den der drita ut?)
Marthe Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Har linket tilbake (<----------- bare meg eller ser den der drita ut?) Takk Ja! Den gjør det... Så jeg vil ikke bruke den. Savner den gamle "" Så jeg venter til den kommer tilbake, så får jeg virke litt halv sur og bruke denne" "frem til det.
Baby Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Du må gjerne linke meg. Jeg linker tilbake.
Marthe Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Du må gjerne linke meg. Jeg linker tilbake. Takk Jeg legger ut link til siden din også
Synne N Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Siden din har blitt kjempe fin Du kan godt linke oss, du hadde linken før, men nå er den ikke der lengre..
Marthe Skrevet 19. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Siden din har blitt kjempe fin Du kan godt linke oss, du hadde linken før, men nå er den ikke der lengre.. Det kan jeg gjøre Det er kommet nye bilder av Tassa på bildesiden i dag, 18/12-06.
Marthe Skrevet 22. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2006 Fine bilder Takk for det Bloggen oppdateres også stadig, for de som vil følge med på det
Wanderlust Skrevet 13. Januar 2007 Rapporter Skrevet 13. Januar 2007 Layouten er fin, som alltid. Fin og oversiktelig side
Nirm Skrevet 15. Januar 2007 Rapporter Skrevet 15. Januar 2007 Flott layout. Men den bloggen din. Den er ikke like stilig... Den er litt tung å lese pga oppsettet.
Marthe Skrevet 17. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2007 Layouten er fin, som alltid. Fin og oversiktelig side :P Takk Flott layout. Men den bloggen din. Den er ikke like stilig... Den er litt tung å lese pga oppsettet. Har du forslag til hvordan jeg bør ha den? (Har hatt mye problemer med denne bloggen <_< ) Det er kommet nye bilder ut på bilde sideni dag Kommer til å legge ut stamtavlen til valpen snart, for de som er interessert i å lese om valpeplanene, så kommer det mer info i bloggen.
Nirm Skrevet 17. Januar 2007 Rapporter Skrevet 17. Januar 2007 Har du forslag til hvordan jeg bør ha den? (Har hatt mye problemer med denne bloggen <_< ) At du får kalenderen og kommentarene mer samlet på en av siden. Ikke strekt ut over hele toppen. Blir jo litt "standard" oppsett som "alle" har, men synes det virker ryddigere.
Carina Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 At du får kalenderen og kommentarene mer samlet på en av siden. Ikke strekt ut over hele toppen. Blir jo litt "standard" oppsett som "alle" har, men synes det virker ryddigere. Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side.
Marthe Skrevet 18. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side. Slik er den hos meg også.. hmm. Mikkel kunne du tatt et print scrn av bloggen min slik som du ser den? Det hadde vært kjempe fint.
Nina Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Kjempefin side, veldig behagelige farger. Her ser bloggen fin ut i IE, mens i firefox er den ikke helt god. Legger ved en printscreen jeg,
Nirm Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Her hos meg ser bloggen helt fin ut, med kalender og kommentarer samlet fint på høyre side. Titta på den i IE nå, og der var den fin ja. Det er i FF den ikke fungerer tydligvis... Edit: Ser helt likt ut hos meg som hos Nina...
Marthe Skrevet 18. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Kjempefin side, veldig behagelige farger. Her ser bloggen fin ut i IE, mens i firefox er den ikke helt god. Legger ved en printscreen jeg, Tusen takk for bildet. Jeg har ikke FF, så det var greit å få se. Jeg skal få fikset det Slik som den er nå, er den jo umulig å lese
Nirm Skrevet 18. Januar 2007 Rapporter Skrevet 18. Januar 2007 Tusen takk for bildet. Jeg har ikke FF, så det var greit å få se. Jeg skal få fikset det Slik som den er nå, er den jo umulig å lese *host* Så blir bloggen bedre leselig for oss som er FF slaver og.
Marthe Skrevet 23. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Jeg har lagt ut nye bilder ut på siden i dag Mange av bildene denne gangen er av moren til valpen min Håper dere liker bildene www.Brukshunden.net
Marthe Skrevet 26. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2007 Vi har fått snø! Nye bilder ligger ute på siden: www.Brukshunden.net
Marthe Skrevet 12. Mars 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2007 I dag har jeg lagt ut informasjon om vår kommende valp i bloggen
Marthe Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2007 I helgen var vi på RIK grunnkurs og både jeg og Tassa fikk lisensen til å trene videre. Jeg har lagt ut masse bilder fra kurset. Det er også kommet masse nye bilder av valpene. Ikke minst så har det flyttet inn 2 herlige malletisper, Rachel og Skrållan. Har også lagt ut bilder av de på hjemmesiden www.brukshunden.net
Guest Vicky Skrevet 15. April 2007 Rapporter Skrevet 15. April 2007 Flotte bilder! Heldig som har vært på IPO kurs!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar