Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests

meg123

Recommended Posts

• Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Åååå. Fibi er kjempemisunnelig! Hun ønsker seg også sånn. Synd at mora hennes er så teit at hun ikke ville visst hva hun skulle gjøre med det om noen lagde et, heller! Endre profil, eller noe, kanskje... :lol: Gidder noen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå. Fibi er kjempemisunnelig! Hun ønsker seg også sånn. Synd at mora hennes er så teit at hun ikke ville visst hva hun skulle gjøre med det om noen lagde et, heller! Endre profil, eller noe, kanskje... :lol: Gidder noen? :P

Jeg kan godt lage noen, men jeg må ha bilder da :P

Du kan sikkert spørre moderatorene om hjelp til å sette banner i signaturen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg :P

Mitt første banner, så det er veldig enkelt:

fibibanner2if4.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enkelt sakt er den noen som er flink på nett såm vil lage noen sommer gaver til oss ?

og kanskje noen bannere jeg får ikke dete til selv og gjærne vist det er noen som kan lage en Layout i HTML kode til meg :P:lol:

Her e nu noen bilder dere kan bruke vist dere vil hjelpe meg med dette :P

1%20monte.jpg

hundene%20og%20meg%20019.jpg

hundene%20og%20meg%20044.jpg

hundene%20og%20meg%20045.jpg

hundene%20og%20meg%20055.jpg

cASPER%2013%20DAGER%202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dette inn i signaturen din, og bytt ut det som skal byttes ut

[url=*adressen til siden*][img]*adressen til bildet*[/img][/url] 
Eksempel: fibibanner2if4.png
[url=http://www.freewebs.com/toller_fibi/index.htm] *[img=http://img291.imageshack.us/img291/9633/fibibanner2if4.png][/url]

(ta vekk mellomrommet før stjerna og stjerna inni den siste koden hvis du kopierer den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha et utpreget "Utstillingsbanner" med et utstillings bilde fra hjemmesiden min, teksten skal være "Heirofia's Hot Chilli" Litt spennende og se hva folk evnt lager til temaet "Utstilling"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to forslag.. :icon_redface: Vet ikke om du liker dem, men du kan bare si ifra om det var noe annet du hadde i tankene, eller om du vil ha noen andringer på dem.. :icon_redface:

Tusen takk! Kjempe flotte! :lol: Mene kunne godt brukt en BIS rosett :rolleyes: hehe :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...