Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests

meg123

Recommended Posts

• Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Åååå. Fibi er kjempemisunnelig! Hun ønsker seg også sånn. Synd at mora hennes er så teit at hun ikke ville visst hva hun skulle gjøre med det om noen lagde et, heller! Endre profil, eller noe, kanskje... :lol: Gidder noen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå. Fibi er kjempemisunnelig! Hun ønsker seg også sånn. Synd at mora hennes er så teit at hun ikke ville visst hva hun skulle gjøre med det om noen lagde et, heller! Endre profil, eller noe, kanskje... :lol: Gidder noen? :P

Jeg kan godt lage noen, men jeg må ha bilder da :P

Du kan sikkert spørre moderatorene om hjelp til å sette banner i signaturen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg :P

Mitt første banner, så det er veldig enkelt:

fibibanner2if4.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enkelt sakt er den noen som er flink på nett såm vil lage noen sommer gaver til oss ?

og kanskje noen bannere jeg får ikke dete til selv og gjærne vist det er noen som kan lage en Layout i HTML kode til meg :P:lol:

Her e nu noen bilder dere kan bruke vist dere vil hjelpe meg med dette :P

1%20monte.jpg

hundene%20og%20meg%20019.jpg

hundene%20og%20meg%20044.jpg

hundene%20og%20meg%20045.jpg

hundene%20og%20meg%20055.jpg

cASPER%2013%20DAGER%202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv dette inn i signaturen din, og bytt ut det som skal byttes ut

[url=*adressen til siden*][img]*adressen til bildet*[/img][/url] 
Eksempel: fibibanner2if4.png
[url=http://www.freewebs.com/toller_fibi/index.htm] *[img=http://img291.imageshack.us/img291/9633/fibibanner2if4.png][/url]

(ta vekk mellomrommet før stjerna og stjerna inni den siste koden hvis du kopierer den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha et utpreget "Utstillingsbanner" med et utstillings bilde fra hjemmesiden min, teksten skal være "Heirofia's Hot Chilli" Litt spennende og se hva folk evnt lager til temaet "Utstilling"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to forslag.. :icon_redface: Vet ikke om du liker dem, men du kan bare si ifra om det var noe annet du hadde i tankene, eller om du vil ha noen andringer på dem.. :icon_redface:

Tusen takk! Kjempe flotte! :lol: Mene kunne godt brukt en BIS rosett :rolleyes: hehe :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...