Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamle banner requests


meg123

Recommended Posts

  • Svar 514
  • Created
  • Siste svar

Bare lurte på om noen hadde kunnet tenke seg å lage forslag til banner ;)

Gjerne 368*60 og et sånt litt mindre som folk har i signaturen sin her inne (ikke knapp).

Bare forsyn dere med bilder fra hjemmesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Gjerne den samme fonten jeg har på siden min. Den heter James Fernando, hvis du gidder å søke etter den :P Ellers er det ikke så farlig med fonten.

Fint om det er samme farger som på siden, slik at det matcher litt. Men det er ikke noe must ;) Vil du heller lage med andre farger, så gjør du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner det fonten jeg så skal jeg begynne :P

Edit: sånn laga 2 men jeg kan endre om du vil det... Skulle det bare stå Mona på?

bannermona16nr.jpg

mona24ca.jpg

hei hvordan lager du de egentlig :P program eller på nettet? har virkelig lyst på en jeg også ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvordan lager du de egentlig :P program eller på nettet? har virkelig lyst på en jeg også ;):P

Hei jeg bruker ett program som heter photoshop cs . Men du kan laste ned ett program som heter fotofiltre som og en del bruker. Om du slenger ut ett par bilder og hva det skal stå på så kan jeg lage for den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

NÅ er jeg vanvittig lei av signaturen min ;)

Om noen vil lage et banner til den, i riktig størrelse så hadde jeg blitt glad :P

Bilder finnes på hjemmesiden min, og jeg tror jeg vil at det skal stå no slikt:

1) Milo, min Milo

Min beste venn

2) Milo

Livet med fuglehund

3) Milo

4) Borgedalen's Milo

5) Livet med Milo

Fra glede til tårer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :angry:

har noen lyst å forklare meg hvordan jeg lager banner som jeg kan bruke her inne? :(

har photoshop 7.0,men har ikke brukt det fordi det var så innvikla...(prøvde meg frem, men forsto ingenting :P )

må sikkert ha en grundig forklaring skal jeg fostå det :P hehe :P

p.f.t :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...