Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille Diva...


ampall

Recommended Posts

Skal prøve å få lagt ved et bilde her av shih tzu jenta mi som jeg skal hente 5 mai. Da er hun 8 uker..

GLEDER MEG!!!!!!! Hun skal hete Diva. Hun er den eneste tispa i kullet av 6, så da syns jeg det passet med Diva ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nusselig! Kvar kjem den frå?

Hun bor for tiden i Spydeberg. Ikke stort oppdrett.. Tror det er første valpekull de har faktisk. Du kan se mer på www.jrshihtzu.com hvis du vil...

HVORDAN FÅR JEG TIDA TIL Å GÅ FORTERE??? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig valp da :barfy:

Alle skal jo ha valper no, jeg blir bare mer og mer valpesyk og bedre blir det ikke av valpebilder.

Småen har løpetid nor men vil ikke ha valper på henne no når vi har planlagt ferien(det kræsjer med ferien), så vi får se neste gang hun løper eller om vi venter til neste sommer(litt kjekkere med sommervalper siden de blir fortere å få husren en vintervalper) men vi får se hva vi gjør må no først finne rette hannhunden(og jeg har god tid til det ja).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg og kikket litt på halsbånd og greier... Jeg fant et men hun i butikken lo litt av meg for det jeg fant kom til å bli altfor stort sa hun :lol: Klarer ikke helt å forestille meg hvor liten hun er, selv om jeg har sett bilder.. Litt vanskelig når jeg ikke har sett henne personlig!! 9 dager igjen!!!!!

Noen andre som skal ha snart???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg og kikket litt på halsbånd og greier... Jeg fant et men hun i butikken lo litt av meg for det jeg fant kom til å bli altfor stort sa hun :) Klarer ikke helt å forestille meg hvor liten hun er, selv om jeg har sett bilder.. Litt vanskelig når jeg ikke har sett henne personlig!! 9 dager igjen!!!!!

Noen andre som skal ha snart???

henter til søndag :lol: og gleder meg VILLT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så nydelig!!!

Eg må virkelig få komme å hilse på etter at valpen er kommet :)

Er det virkelig så lenge til neste år?? Eg vil og ha! :rolleyes:

Diva er et genialt navn!

De har fortsatt et par ledige valper... skal jeg ta med en til deg?? :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er er det som er så irriterende, har ikke tid til valp i år, isåfall ikke før til vinteren. :)

Teite studier og samboers nye jobb...

Du får komme og kose litt med Diva så tida går litt fortere for deg da :rolleyes:

8dager igjen!!! HURRAAAAAA... hehe... Akkurat som en liten unge jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydlig ;)

Jeg likte fargene kjempe godt :)

Kan tenke meg at du gleder deg, dagene går liksom ikke fort nok når man venter på en valp, det vet jeg alt om, hihi :o

Får min papillon valp ca 10 mai, huff det er sååå lenge til :)

Lykke til med valpen din, håper å få se mange flere bilder av den fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, valper av den rasen er så utrolige søte :lol:

Gratulerer så masse, kos deg med valpetiden og lykke til! :P

Kult navn den har fått, forresten :D

Tusen takk for det :D

Gjett om vi stressa med det navnet!! Jeg kom med 1000 forslag som mannen min avslo helt! IRRITERENDE!

Men så kom jeg på navnet Diva (som han heller ikke likte) men jeg likte det så godt at jeg valgte å ignorere avslaget hans ;)

Men nå har han begynt å like det også!! JIPPI!

Så nå kan hun bare komme!! (neste uke blir nok veldig lang.... bra det er langhelg så jeg kan finne på noe)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...