TineSimbaNana Skrevet 21. April 2006 Rapporter Skrevet 21. April 2006 Bilder fra turen der hundene fikk bade og løpt masse La inn alle bildene jeg tok, så det ble en del Hundene stor koste seg.. Bildene ---> http://bcene.piczo.com/?preview=y&g=12244220&cr=5&rfm=y Filmen ---> http://www.zippyvideos.com/2149776994880216/100_3282/
Maria Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 Så fine de er .. Dere er heldige som ikke har snø.. Vi skal på vannhundtreff i dag. Gleder meg masse! Hundetreff generelt synes jeg er veldig gøy da.. Forresten! Hva skjedde med foten til Simba?
SoppenCamilla Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 Skikkelig bra bilder! Ser ut som om de går på vannet på noen av bildene! ...ja, hva skjedde med foten til Simba?
Toya Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 fine bilder så ut som om dem kosa seg masse Synd med beinet til simba... skar han seg på noe?
Nina Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 Kjempefine hunder. Det så ut som om de koset seg kjempemye
TineSimbaNana Skrevet 22. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2006 Han skar seg nok på noe ja, han blødde sinnsykt mye egentlig. men går bra nå da heldigvis Tine og Kip: Vi var ikke så langt unna der vi trener..
Heidihj Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 Kjempe fine bilder og film Så ut som hundene koste seg veldig Håper det går bra med beinet til Simba da
Monika! Skrevet 22. April 2006 Rapporter Skrevet 22. April 2006 Flotte bilder så ut som om hundene koste seg mye
Tine Skrevet 23. April 2006 Rapporter Skrevet 23. April 2006 Kjempe fine bilder da så ut som dem kosa seg kjempe masse da. Og ikke minst fine hunder da godt å høre at det går fint med Simba hverfall
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar