Gå til innhold
Hundesonen.no

Tivolibilde...


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Altså..Hvordan blir du i hodet og magen når du ser dette bildeT?

I meg går det fullstendig rundt, og jeg er heeeelt svimmel nå, pluss et stort sug i magen..

IMGP1446.jpg

Altså..Det ER ikke meg til Venstre altså..Bare ei jeg kjenner :huh::huh::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der "mosevogna" der er den kuleste "tingen" ever,på tivoli!!!

(Norske/Svenske da vel å merke)

Kongetivoliet jeg var på i Praha kan vi bare drømme om..hihih...

Jeg glemmer ikke at jeg holdt på å mose bror min ihjel i en sånn vogn...det var jo extra dumt å prøve å holde seg fast i kanten,for styrken min hjalp ikke og jeg føyk *"#" BAM rett til bake.

Sikkert ubehagelig,heheh...

Vil på tivoli ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaaah, jeg hater tivoli og fornøyelsesparker og sånn. Jeg tør nesten ingenting, hehe. Dessuten blir jeg bare kvalm og ubekvem. Da vi var i Tusenfryd for et par år siden tok jeg den der Super Splash eller hva den heter. Og det var nesten stort sett det, syns det var dritekkelt. Nei, tivoli er overhodet ikke noe for meg!

Edit: Men Tømmerrenna i Tusenfryd var morsom. Den tok jeg vel seks ganger eller no, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke ta noen karuseller jeg heller.

Blir kvalm og kaster opp av de. :P Satt på en liten en som bare gikk rundt og rund noen ganger en gang, og kasta opp på gresset etterpå :P

Edit: Men Tømmerrenna i Tusenfryd var morsom. Den tok jeg vel seks ganger eller no, hehe.

Jaa, den er utrolig morsom :P Tok den 10-15 ganger da jeg var der på klassetur for noen år siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Jeg får suuuperlyst til å kjøre karusell når jeg ser det! Eeeelsker karusell! Skal på Tusenfryd i sommer ja :P

Tusenfryd har jo fått en ny attraksjon i år, en berg og dalbane :P

..Skal nok en tur dit jeg og, for å prøve den nye! hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt tivoli før. Var DEN tivolirypa! Men så brista jeg et ribbein i "Slengdukka" (den som var bilde av øverst) så siden da har det dabbet av. Nå blir jeg bare svimmel. Men jeg elsket å ta slengdukka og spykoppene før.

hihi, vi kaller det Twister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...