Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlerkurset med Steinar Balken

Mirai

Recommended Posts

Tenkte jeg kunne dele litt glede med dere andre også :D

I helgen har vi vært på handlerkurs med Steinar Balken, lørdag og søndag. Det var kjempebra! Steinar var virkelig flink og kunne det han dreiv med, pluss at han sa ting som omtrent fikk meg til å sprute ut i latter.

Eks: "Er jeg en liten sommerfugl kanskje? Som flyr fra blomst til blomst?"

Vi lærte litt bedre hvordan vi skal stille opp, og jeg lærte hvertfall masse. Det er utrolig hvor mange rare feil man gjør som man ikke tenker over, f.eks å bøye seg over hodet på hunden når man stiller den opp :) eller at man stiller bikkja trangt som fy bak :P

Vi møtte Silje, Astrid, Cathrine med flattene, og Lill. Også Martine, da. Det var koselig å treffe Hundesonenfolket, og jeg gleder meg til neste kurset også :D

Her er mine bilder fra helgen, håper at flere også har :)

Bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble et kjempebra kurs :) Fikk mye bra ut av kurset, mye mer enn forventet. Og ikke minst, hyggelige folk og god stemning. Håper ikke det var siste gangen jeg møtte dere. Jeg har tatt haugevis av bilder.

Gratulerer til Kathrine med premie for beste handler og Julie som fikk premie for beste fremgang :) Vel fortjent, begge to.

Endret av Mod: fjernet reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basenjiene var utrolig nydelige :) Jeg har aldri sett svarte før.

Var vel ikke hundesonentreff, men det var mange herfra der!

Mona var med, men det var vel ingen som gadd å ta bilder av oss, snufs!

Hehe, ja, jeg vant pris :) Det var min taktikk å gjøre det skikkelig dårlig på lørdag slik at jeg fikk en super fremgang, hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble et kjempebra kurs :) Fikk mye bra ut av kurset, mye mer enn forventet. Og ikke minst, hyggelige folk og god stemning. Håper ikke det var siste gangen jeg møtte dere. Jeg har tatt haugevis av bilder, så flere bilder kommer her i morgen

Gratulerer til Kathrine med premie for beste handler og Julie som fikk premie for beste fremgang :D Vel fortjent, begge to.

Skal komme meg på flere kurs hos deg vettu :P Også ses vi nok på konkuranser fremover :P Takk for knallbra kurs i helgen! Blir morro å se bilder! :)

Om kurset:

Det var et knallbra kurs. En av de beste jeg har deltatt på må jeg si. Virkelig dyktig instruktør, det tror jeg alle andre er enige i :P Steinar er utrolig flink til å gjøre undervisningen morsom samtidig som vi lærer utrolig mye. Vet ikke om noen annen som er flinkere til å lære bort.

Sitter nå igjen med mye ny lærdom, så jeg er kjempefornøyd! Kurset var perfekt for alle nivåer: Dem som kan handling godt, og dem som ikke kunne så mye. Steinar tilpasset godt så alle fikk individuell behandling og jeg tror alle ble mye flinkere etter kurset.

Og Martine gjorde en kjempegod jobb som arrangør. Kurset var av prima kvalitet, og det er utrolig morro med en så kreativ og virkelig engasjert arrangør. Her var det ingen som misstrivdes. Helt klart.

Sosialt var det også selvsagt :P Masse hyggelige mennesker og firebente. Hyggelig å treffe dere alle sammen!

Gratulerer til Kathrine med premie for beste handler og Julie som fikk premie for beste fremgang. Begge fikk premien velfortjent!

Kurset anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme meg på flere kurs hos deg vettu :D Også ses vi nok på konkuranser fremover :P Takk for knallbra kurs i helgen! Blir morro å se bilder! :)

Om kurset:

Det var et knallbra kurs. En av de beste jeg har deltatt på må jeg si. Virkelig dyktig instruktør, det tror jeg alle andre er enige i :D Steinar er utrolig flink til å gjøre undervisningen morsom samtidig som vi lærer utrolig mye. Vet ikke om noen annen som er flinkere til å lære bort.

Sitter nå igjen med mye ny lærdom, så jeg er kjempefornøyd! Kurset var perfekt for alle nivåer: Dem som kan handling godt, og dem som ikke kunne så mye. Steinar tilpasset godt så alle fikk individuell behandling og jeg tror alle ble mye flinkere etter kurset.

Og Martine gjorde en kjempegod jobb som arrangør. Kurset var av prima kvalitet, og det er utrolig morro med en så kreativ og virkelig engasjert arrangør. Her var det ingen som misstrivdes. Helt klart.

Sosialt var det også selvsagt :P Masse hyggelige mennesker og firebente. Hyggelig å treffe dere alle sammen!

Gratulerer til Kathrine med premie for beste handler og Julie som fikk premie for beste fremgang. Begge fikk premien velfortjent!

Kurset anbefales :)

*Tørker en tåre* Blir jo rørt her jeg sitter. Takk for flotte ord Astrid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, seee :) 2x gladmongo i farta, med håret flagrende!

:) Kjempefine gladmongo'er :D

Nydelig hund du har :D

Og JA: ikke sant er vel Basenji's nydelige :P

***ønske seg svart/hvit og en brindle inderlig***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig :) Takk for en flott helg alle sammen! Steinar var kjempedyktig, og jeg er glad jeg valgte å melde meg på :) Gleder meg til flere bilder! Kameraet mitt har vandret til de evige fotolabratorier eller hvor nå enn kameraer ender opp, så bilder fra meg ble det desverre ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk ganske godt gjort at så og så alle bildene av meg var "rumpa-i-været" bilder ;)

Men kurset var kjempe gøy! har lært masse, og fått mange nye hundevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk ganske godt gjort at så og så alle bildene av meg var "rumpa-i-været" bilder :P

Men kurset var kjempe gøy! har lært masse, og fått mange nye hundevenner!

Du har ikke rumpa i været på noen av bildene som jeg la ut da, hihi ;)

CIMG2343.jpg

Til og med klipt den bort, hihi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...