Gå til innhold
Hundesonen.no

Mudi - Sigerdrivas Büszke Bajnok

LouDan

Recommended Posts

Skrevet

Ja! I dag dro jeg og pappa nedover til Skien for å besøke Inga, Csipisz(uttales Chippis, for den som lurer :P ), Ronja og valpene! :mellow: Da vi kom dit var Ronja ute på terassen så da fikk vi gå rett inn til valpene. For noen skjønninger! :) Utrolig søte!(så klart).

Navnet ble bestemt for noen dager siden. Det ble Bajnok. Det er ungarsk og betyr champion B) , og jeg har tenkt at han skal bli trippel champion :( B) Hadde egentlig tenkt meg et enstavelsesnavn, men sånn ble det ikke da... Ikke at det gjør noe :P

Bajnok er enda ikke bestemt (skal bestemmes når de blir eldre og personligheten begynner å vises :P)

Bilder ligger på hjemmesida mi(klikk på signaturen) under media og mudi photo's..

Valpen er per dags dato 17 dager gammel, så det er ei lita stund å vente... JEG GLEDER MEG! :P

BIB=Boys in black B)

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Gratulerer så mye :) . Men mudi photo's fungerer ikke. Freewebs Page Not Found står det :unsure:

Den funker nå :P Måtte jo teste den sjøl, og fant ut at den ikke funka, men nå skal den funke :mellow:

Edit: Tusen takk! :(

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :mellow: Denne rasen vet jeg du har forgutet lenge, er morro å se din drøm gå i oppfyllelse! :) Det er en god kennel du skal ha hund fra forresten :(

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :mellow: Denne rasen vet jeg du har forgutet lenge, er morro å se din drøm gå i oppfyllelse! :) Det er en god kennel du skal ha hund fra forresten :(

Helt enig! God kennel! :P Tusen takK! :P

En liten greie: Valpen skal hete Bajnok og ikke Banjok... Ble litt surr her

Dobbelpost, lagt sammen av Moderator!

Skrevet

Gratulerer :mellow: Du har jo ønsket deg denne rasen sååå lenge og jeg er skikkelig glad på sine vegne nå! :) Må holde oss oppdatert da!

Men jeg stussa over hva i all verden BIB betydde ja! :(

Skrevet

Boys in black B) (synes det var litt catchy :( MIB blir BIB :) )Takk for alle gratulasjoner! :mellow: Bilder av valpene ligger jo også ute på Sigerdriva sin hjemmeside.

Må bare si det at Inga ba meg reklamere litt :P Hu har fått 5 hannhunder og ingen tisper. Mistet derfor mange interesserte, så hvis noen av dere føler for det, kan dere jo ta kontakt med Inga om en liten mudi gutt :P

Skrevet

Gratulerer :mellow: Tror jeg hilste på en slektning av Bajnok i Bø? (gjorde jeg det Karine? ) Fine små mini Groenendaels :)

Skrevet

Gratulerer :mellow: Tror jeg hilste på en slektning av Bajnok i Bø? (gjorde jeg det Karine? ) Fine små mini Groenendaels :(

Hehehehehe :) Det har jeg faktisk aldri tenkt på, men de ligner litt på groenendal, ja..

Skrevet

Gratulerer :o Tror jeg hilste på en slektning av Bajnok i Bø? (gjorde jeg det Karine? ) Fine små mini Groenendaels ;)

Du hilste på halvsøsteren hans ;)

Skrevet

Gratulerer så mye ;)

Du har jo ønsket deg mudi en stunn nå, så det er koselig å se at det blir noe av det :o

Vil se flere bilder etterhvert ;)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! ;)

Så klart, bilder kommer så fort jeg får tak i noen nye ;)

Jeg har også lagd en film av valpene! :o

Skal vel dit om ikke så altfor lenge,må jo bestemme hvem som skal få bli Bajnok ;) ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...