Gå til innhold
Hundesonen.no

Simba, Nana og Loppa | Side 18


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Simba skal få litt godt etterpå da, fra dyrebutikken! :)

Ellers har vi vært med Cathrine og Pakita på Gjerpen i dag, bikkjene løp og koste seg i litt over en og en halv time :) Simba klarte da å skade foten sin litt, hørte et voldsomt hyyyl, men det gikk fort over heldigvis.. Skal se det ann litt da, men nå går han helt fint på det :) Klønegutten, også på bursdagen sin da..

Bilder fra dagen kommer i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like sjokka hver gang jeg ser bilder av Simba! Han er klin lik naboens hund, som er samme blanding. Maya er tispe, så hun er litt spinklere i hodet, men ellers er hun helt lik. Skal prøve å få tatt et bilde av henne så du kan se.

Han er en fin gutt i alle fall.. :) Gratulerer masse med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like sjokka hver gang jeg ser bilder av Simba! Han er klin lik naboens hund, som er samme blanding. Maya er tispe, så hun er litt spinklere i hodet, men ellers er hun helt lik. Skal prøve å få tatt et bilde av henne så du kan se.

Han er en fin gutt i alle fall.. :) Gratulerer masse med dagen!

åh.. hvor gammel er hun? Hvem vet, de kan jo være søsken :) Søsteren til Simba - Nila er litt spinklere i hodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya har ikke rundet året ennå vil jeg tro (mulig hun er akkurat et år nå).. Så de er nok i ikke hel-søsken i alle fall.. :)

Liker ikke h*n som eier henne (vedkommende denger hunden, for å si det sånn), ellers kunne jeg spurt om h*n visste hvor hun kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahappy: Kjempeflotte hunder! Spesielt Simba :D

Takk :P

Noen nye bilder 23.april, kanskje jeg legger ut flere senere ;) men foreløpig er det bare disse jeg har lastet opp;

DSC05535.jpg

DSC05542.jpg

DSC05544.jpg

DSC05547.jpg

Cathrine og Loppa er veldig glad i hverandre :P:P Ihvertfall når Cathrine har med seg pølser :P

DSC05557.jpg

DSC05558.jpg

DSC05559.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Simba ble flydd på i dag! <_< Av en Schæfer igjen.. Femte gangen han blir flydd på av Shcæfer :hmm: Han tok igjen litt men begynte å dempe den andre hunden hele tiden.. Han har et sår oppe ved nakken og enten er det tann eller neglen til den andre hunden som har lagd to "hull" på beina til Simba! Har snakket med vet. og jeg skal bare rense sårene og holde litt øye med de da..

DSC_0002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...