Gå til innhold
Hundesonen.no

Simba, Nana og Loppa | Side 18

TineSimbaNana

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Herlige bilder og hunder :) Du har virkelig en flott gjeng! Artige treningsbilder.

Skulle ønske jeg var like flink til å huske å ta bilder!

• Svar 360
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

TakkTakk :):)

I går var vi på tur med Cathrine og Pakita, dro rundt kvart - ti og var hjemme igjen tolv - kvart over tolv! Kjempe koselig tur i det fiiine været ;) Gikk opp til landfallhytta og ned igjen til landfalltjern og der tok vi noen bilder av bikkjene :D

Noen bilder:

Fine hundene mine

100_7638.jpg

Nana venter på oss, zoomet

100_7617.jpg

Nana koser seg

100_7621.jpg

Litt langt unna

100_7625.jpg

100_7626.jpg

Loppa løper litt også

100_7627.jpg

100_7628.jpg

Pakita, Simba og Nana

100_7629.jpg

100_7632.jpg

100_7634.jpg

Så fine altså

100_7635.jpg

Alle fire

100_7639.jpg

100_7640.jpg

100_7641.jpg

100_7642.jpg

100_7643.jpg

100_7644.jpg

entil.jpg

Det var det ;)

Skrevet

Hundene dine er kjempeskjønne, Tine :P

Og jeg syns Simba er sååå nydeliig :ermm:

Tar meg den friheten å legge ut et bilde av Loppa jeg :P

Som jeg tok da vi var å gikk tur :P

Loppa er søøt :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...