Gå til innhold
Hundesonen.no

Simba, Nana og Loppa | Side 18

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 360
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Herlige hunder du har! Loppa var råflott på de solo-bildene av henne. :shocked:

Skulle ønske jeg også hadde slike sosiale og badeglade hunder. :ahappy:

Skrevet
Herlige hunder du har! Loppa var råflott på de solo-bildene av henne. :shocked:

Skulle ønske jeg også hadde slike sosiale og badeglade hunder. :ahappy:

Tusen takk :ahappy:

Skrevet

Den senga til Loppa er virkelig populær :rolleyes:

DSC_0004-1.jpg

DSC_0011-2.jpg

Besøk her om dagen av en kompis, og han leker stort sett med Simba hele tiden men han gikk lei og ba Simba om å gå å legge seg. han gjorde det da, men mens vi så på film så ville Simba leke mer så han drev å dytta leka over sofa kanten, han pleier å gi leken ved sofaen liksom, ikke over! Rare bikkja :closedeyes:

Lek med meg da

DSC_0031-4.jpg

DSC_0036-3.jpg

La den her jeg

DSC_0033-4.jpg

Jeg vil mere

DSC_0039-6.jpg

Se på denne fine leika da!

DSC_0041-1.jpg

Skrevet

Nydelige bilder av vakre hunder. Jeg synes selvfølgelig det var morsomt med noen bilder av en bedlington i hverdagssveis, også... :icon_redface: "Vil leke mer" bildene var også herlige...

Skrevet
DSC_0027-5.jpg

Hehe, Loppa så litt utilpass ut der hun stikker frem :Laugh:

La den her jeg

DSC_0033-4.jpg

Jeg vil mere

DSC_0039-6.jpg

Se på denne fine leika da!

DSC_0041-1.jpg

Søte, morsomme Simba! :icon_redface:

Skrevet
Nydelige bilder av vakre hunder. Jeg synes selvfølgelig det var morsomt med noen bilder av en bedlington i hverdagssveis, også... :icon_redface: "Vil leke mer" bildene var også herlige...

Takk takk :)

Det er flere bilder av den bedlingtonen på siden min om du vil se :D

Skrevet

Nye bilder.. vi har truffet Yaris igjen, etter en god stund!

DSC_0056looop.jpg

DSC_0060allesammen.jpg

DSC_0061hehe.jpg

DSC_0065ys.jpg

DSC_0077alle.jpg

DSC_0096naasot.jpg

DSC_0097naaanaaa.jpg

DSC_0099soot.jpg

Nana har løpetid nå og Yaris syns det var stas

DSC_0132hehe.jpg

DSC_0137aaannjaa.jpg

DSC_0135heehe.jpg

DSC_0133masaha.jpg

DSC_0149naaanananana.jpg

DSC_0164sot.jpg

DSC_0153ssssi.jpg

DSC_0166ggghhh.jpg

Også noen andre bilder:

DSC_0024loogna.jpg

Nana syns det var litt kjedelig ;P

DSC_0040-5.jpg

DSC_0001-5.jpg

DSC_0031-5.jpg

DSC_0047-1.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Så flotte bilder. En ting som slår meg hver gang jeg ser bilder fra din kant; "det er lykkelige hunder det" :icon_cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...