Gå til innhold
Hundesonen.no

Simba, Nana og Loppa | Side 18

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 360
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Tihi, så søte små nisser du har da! Hvor har du kjøpt dem? På julepynt.no :blink: Knis

hehe, nissehundene :tongue:

Finner ikke de gamle fiiiine nisseluene mine, lagde slips til Nana i fjor å men finner det ikke <_< :shocked:

jul-2.jpg

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Nye bilder ;)

skogiii1.jpg

skogiii2.jpg

skogiii3.jpg

skogiii5.jpg

skogiii7.jpg

skogiii9.jpg

skogiii10.jpg

skogiii14.jpg

skogiii15.jpg

skogiii17.jpg

skogiii19.jpg

skogiii24.jpg

skogiii26.jpg

skogiii33.jpg

skogi3.jpg

skogi10.jpg

skogi13.jpg

skogi18.jpg

skogi19.jpg

skogi12.jpg

skogi20.jpg

Det var noen bilder :)

Loppa og jeg har nå fullført grunnkurs, noe som gikk kjempe bra. Vi starter på bronsemerke kurs i slutten av mars, så det blir spennende. Nana er meldt på agility kurs, to, et intro kurs og grunnkurs. Itillegg er vi meldt på blodsporkurs og går på lp-gruppa. Simba går ikke på kurs nå, men har store planer om å gå et bruks kurs til. Vi trener litt rundering da, gleder oss til sommeren for da blir det mer rundering på oss :)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...