Gå til innhold
Hundesonen.no

Stamtavle bilder

Guest Vicky

Recommended Posts

nå har jeg laget en side med stamtavle, og det er ikke plass til bilder i den. Kan jeg like greit linke til side med bilde fra stamtavlenavnet? eller blir det rotete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg laget en side med stamtavle, og det er ikke plass til bilder i den. Kan jeg like greit linke til side med bilde fra stamtavlenavnet? eller blir det rotete?

Synes ikke det er nødvendig med så innmari mange bilder jeg da - går jo evt. an å lage et album med "familie" eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg har jo gjort sånn ca begge deler. Vanskelig å få bilder inn i stamtavler på en forståelig måte, men jeg gidder ikke ordne det.. Hehe.. Folk får se sånn ca i stamtavlen, og så heller se på store utgaver av bildene lenger ned på siden etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg har jo gjort sånn ca begge deler. Vanskelig å få bilder inn i stamtavler på en forståelig måte, men jeg gidder ikke ordne det.. Hehe.. Folk får se sånn ca i stamtavlen, og så heller se på store utgaver av bildene lenger ned på siden etterpå..

ok. tror jeg tar bildene bare nedover siden med navn, så får folk som gidder sjekke som du sier... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har linket til bildene - http://www.home.no/labradortinka/stamtavle.html - men det er vel egentlig mest fordi bildene har litt forskjellige størrelser, og de fleste er for store til å passe inn i iframen. De som i det hele tatt gidder å lese stamtavla får orke å trykke på linkene om de er særdeles interessert, tenker jeg. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...