Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaffen Santoz

SnowDOG_

Recommended Posts

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Så utrolig nydelige de var, begge to!! Jeg er faktisk overgitt over begges oppførsel jeg! Santoz var jo enormt trygg og god, og Aldor, ja- jeg vet ikke hva jeg skal si jeg! Sofus har aldri vært så kontrollert og rolig i lek med andre hunder. I det samspillet var det jo faktisk fysisk mulig å se "hundespråket"!. Jeg tror ikke Santoz hadde klart å være såååå tålmodig med galningen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kul film! Artigere å se film enn bare bilder. :P

Hehe skal prøve å legge ut flere video da. :P

I helgen møtte jeg Aldor og eieren Morten. Kjempe kjekk hund :P

Åh hehe. Aldor er bare helt herlig. Kordan traff du de da? Han jobber jo på kennel eller ka det nå var. Hundepensjonat?

Hihi.. Santoz minnet meg utrolig mye om Diego. Merkelig nok..

Men Santoz er en utrolig flott hund.. :P

Hihi. Diego er også eg godgutt altså? ;) han ser da helt herlig ut på bildene så det passer han.

Takk folkens. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hehe. Aldor er bare helt herlig. Kordan traff du de da? Han jobber jo på kennel eller ka det nå var. Hundepensjonat?

Vi jobber på samme plass. Så jeg kommer til å være med de ganske mye fremover ;) Så nå lærer jeg om masse raser jeg aldri har hørt om. Han har veldig uvanlig smak på hunderaser. Kjempe flink er han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja han liker veldig mange raser. Har vel tytet hull i hodet på deg når det gjelder dogo argentino. ;)

Han er faktisk enda nerdere enn meg når det gjelder hunder. Hils til han da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja han liker veldig mange raser. Har vel tytet hull i hodet på deg når det gjelder dogo argentino. :P

Han er faktisk enda nerdere enn meg når det gjelder hunder. Hils til han da. :P

Dogo argentino det var en av de :P Pluss maaaange som vi ikke har i norge en gang. Hehe. Han planlegger å kjøpe hund fra brasil. Jeg synes det er langt til sverige :rolleyes: Skal hilse til han ja ;) Ser han ikke før fredag nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se film istedenfor bilder ja ;) Santoz er jo kjempefin da :P Men så er jeg en jente som liker litt " tøffe " hunder, og jeg har også veeeldig lyst på dogo argentino :P Synd det ikke er mulig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais. Stund siden sist eg postet noen bilder så her er noen eg rakk å ta mens det var digg sol ute. Skulle tatt flere og filmet mer. Jaja tar det neste gang.

Bare snuser, markere og glor litt eg. ;)

Santoz_sunny03.jpg

Nå fant eg meg en passende pinne å tygge på.

Santoz_sunny01.jpg

*Smask* Herlig.....

Santoz_sunny04.jpg

Hei...ville bare ønske alle dere der hjemme en god påske og husk å passe på at sjokoladen blir stjelt. :P

Santoz_sunny02.jpg

Her er en liten video snutt der han tygger litt på pinne, markerer litt og løper etter noen støyende stupende kråker. :P

http://home.no/snowdog/bilder/video_google..._having_fun.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...