Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaffen Santoz


SnowDOG_

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Så utrolig flott amstaffen din er..;) Min tidligere samboer har en som er utrolig lik. Hvor gammel er han?

Takk. Santoz er snart 2.5år gammel.
Skrevet

Så utrolig nydelige de var, begge to!! Jeg er faktisk overgitt over begges oppførsel jeg! Santoz var jo enormt trygg og god, og Aldor, ja- jeg vet ikke hva jeg skal si jeg! Sofus har aldri vært så kontrollert og rolig i lek med andre hunder. I det samspillet var det jo faktisk fysisk mulig å se "hundespråket"!. Jeg tror ikke Santoz hadde klart å være såååå tålmodig med galningen min ;)

  • 1 month later...
Skrevet

Hihi.. Santoz minnet meg utrolig mye om Diego. Merkelig nok..

Men Santoz er en utrolig flott hund.. :)

Skrevet

Kul film! Artigere å se film enn bare bilder. :P

Hehe skal prøve å legge ut flere video da. :P

I helgen møtte jeg Aldor og eieren Morten. Kjempe kjekk hund :P

Åh hehe. Aldor er bare helt herlig. Kordan traff du de da? Han jobber jo på kennel eller ka det nå var. Hundepensjonat?

Hihi.. Santoz minnet meg utrolig mye om Diego. Merkelig nok..

Men Santoz er en utrolig flott hund.. :P

Hihi. Diego er også eg godgutt altså? ;) han ser da helt herlig ut på bildene så det passer han.

Takk folkens. :P

Skrevet

Åh hehe. Aldor er bare helt herlig. Kordan traff du de da? Han jobber jo på kennel eller ka det nå var. Hundepensjonat?

Vi jobber på samme plass. Så jeg kommer til å være med de ganske mye fremover ;) Så nå lærer jeg om masse raser jeg aldri har hørt om. Han har veldig uvanlig smak på hunderaser. Kjempe flink er han :P

Skrevet

Hehe ja han liker veldig mange raser. Har vel tytet hull i hodet på deg når det gjelder dogo argentino. ;)

Han er faktisk enda nerdere enn meg når det gjelder hunder. Hils til han da. :P

Skrevet

Hehe ja han liker veldig mange raser. Har vel tytet hull i hodet på deg når det gjelder dogo argentino. :P

Han er faktisk enda nerdere enn meg når det gjelder hunder. Hils til han da. :P

Dogo argentino det var en av de :P Pluss maaaange som vi ikke har i norge en gang. Hehe. Han planlegger å kjøpe hund fra brasil. Jeg synes det er langt til sverige :rolleyes: Skal hilse til han ja ;) Ser han ikke før fredag nå da :P

Skrevet

Kjekt å se film istedenfor bilder ja ;) Santoz er jo kjempefin da :P Men så er jeg en jente som liker litt " tøffe " hunder, og jeg har også veeeldig lyst på dogo argentino :P Synd det ikke er mulig.. :P

Skrevet

Så nydelige hunder.. :) Kjempefin film. Jeg skjønner fortsatt ikke at slike hunder kan bli oppfattet så feil av enkelte...

Skrevet

Hallais. Stund siden sist eg postet noen bilder så her er noen eg rakk å ta mens det var digg sol ute. Skulle tatt flere og filmet mer. Jaja tar det neste gang.

Bare snuser, markere og glor litt eg. ;)

Santoz_sunny03.jpg

Nå fant eg meg en passende pinne å tygge på.

Santoz_sunny01.jpg

*Smask* Herlig.....

Santoz_sunny04.jpg

Hei...ville bare ønske alle dere der hjemme en god påske og husk å passe på at sjokoladen blir stjelt. :P

Santoz_sunny02.jpg

Her er en liten video snutt der han tygger litt på pinne, markerer litt og løper etter noen støyende stupende kråker. :P

http://home.no/snowdog/bilder/video_google..._having_fun.wmv

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...