Jeampi Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Hei! Flere enn meg som håper på et litt mer "vårete" banner på hundesonen nå? Syns det er på tide å bli kvitt vinteren:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Det kommer... og er allerede laget. Vi venter på medlem nr. 1000 Vi er oppi medlem 1001 nå http://forum.hundesonen.no/index.php?showtopic=11259 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Så fin ny banner! Men hvem sine bikkjer er det dere bruker? Noen "ukjente" som dere bare bruker, eller er det noen som dere kjenner som eier dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Den var flott, men er det bare jeg som synes den er litt vel høy? I 1024*768 ser jeg jo nesten ikke noen diskusjoner når jeg trykker på "vis nye innlegg" - blir mye scrolling.. Mulig å gjøre den litt lavere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Jeg syns størrelsen er fin jeg. Fin "overskrift" på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Ja, jeg synest dette var bra jobb Får dybdefølelse av skogen og hunden "lyser opp" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Kjempefin! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Den var flott, men er det bare jeg som synes den er litt vel høy? I 1024*768 ser jeg jo nesten ikke noen diskusjoner når jeg trykker på "vis nye innlegg" - blir mye scrolling.. Mulig å gjøre den litt lavere eller? For folk med Bærbar & widescreen på 800pixel høyde så blir det litt scrolling ja... Suttregutten synes den var litt kjedelig å litt kunstig... (bildet er blitt skarpet opp å det vises.. mye ISOstøy (venstre), grått... ) Men nå er jeg bare en person å ser jeg fortsatt er alene om mine tanker, så ikke tenk på meg, andre er fornøyde.... *jeg er unik* (som om det hjelper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 For folk med Bærbar & widescreen på 800pixel høyde så blir det litt scrolling ja... Suttregutten synes den var litt kjedelig å litt kunstig... (bildet er blitt skarpet opp å det vises.. mye ISOstøy (venstre), grått... ) Men nå er jeg bare en person å ser jeg fortsatt er alene om mine tanker, så ikke tenk på meg, andre er fornøyde.... *jeg er unik* (som om det hjelper) Særing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Særing Thats Me.! Alle har vel egene meninger om ting, hvorfor holde de inne bare fordi man er alene om den.? Ærlighet varer lengst... ( kanskje ikke alltid, men som oftest.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 jeg syns hunden var skummel :/ Ellers fine farger og sånt skorpioen: hva menes med støy? hører ingent ing jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 skorpioen: hva menes med støy? hører ingenting jeg Den var tørr da... hehehe.... spesielt på venstresiden, de grønne & røde feilfargingene i bildet, er kraftig iso-støy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Likte den ikke helt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Syns den var tom jeg! <_< vår da tenker jeg på maaaassse hunder ute som springer løse på gresset! det ville hvert min banner! hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Jeg synes også at det hundebildet var litt feil. Sikkert en nydelig hund, men rar på bildet (hey, dere har sikkert tusenvis av hundebilder å velge mellom!). Skogen er litt mørk og dyster, våren er en lys og munter tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 hehehe, finurlig... Nå kommer folk frem med sine egentlige meninger.... kjempebra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Ja, er ikke det bra! Synd at det er noen som lyver og sier at de liker det... Du skjønte vel hva jeg mente... finnurlig at det før innlegget var bare + å etter er bare - ...? Om man ikke liker ting så er det veldig enkelt å ikke si noe om det, så blir det bare de som mener positivt som høres, å ingenting negativt.... ( = feil tilbakemelding.. uenig.?) Var liksom et lite gjemt poeng der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 jeg syntes at det var et fint banner. minner meg på at våren er en flott tid å traske rundt i skogen i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Jeg syns banneret var pent det, men jeg får mer høst og jaktstemning av det enn vårfølelse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Vel, det jeg sier: De som ikke liker det, kan ikke de komme med noe bedre selv? Point your fingers, and I'll slap them! hehe, neida, ikke for å være slem, men Det er faktisk en bra banner. Ja, jeg så "iso støyen", jeg ser at det treet ser "kunstig" ut og at hunden ser ut som han vil på besøk hjem til oss. Men, jeg synest fremdeles bildet er bra. Hvem er det som sier at et bilde må være a4, for å være bra? Det gir meg litt feeling av dataspill (farcry), bare litt bedre grafikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 8. April 2006 Rapporter Share Skrevet 8. April 2006 Joda... skjønte hva du mente... Vi vet vel alle at "et råttent eple, kan ødelegge en hel kurv"... men sånn er det jo alltid. Men som sagt tidligere så kan man ikke gjøre alle til lags... Regner med det var ment mere frekt en morsomt.? Jeg synes ikke det var morsomt...... Alle har rett til sin egen mening, så lenge den er positiv.? Om ikke så venligst hold kjeft.? Som jeg sa i første innlegg, jeg er en person, ikke meg man trenger å ta hensyn til... Jeg sier bare min mening... ( dessuten har jeg AD-block...... ) Minnet lite om en syden-øy i Farcry må jeg si...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 det var verken ment frekt eller morsomt. Om det finnes flere måter å tolke innlegget på, ikke frekt å ikke morsomt, som jeg ikke skjønte så vil jeg gjerne høre om det... Men synes ikke tråden trenger å ødelegges mere av slik småkjekkling, PM om du ønsker/gidder fortsette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 For å bøte på eventuelle sårede føleser, har jeg nå laget en ny banner KUN for deg... håper den lyser opp hverdagen (PS... ingenting er vondt ment!) Så nå lager jeg ny banner til alle som er misfornøyde... NOT! Jeg fant ingen andre måter å tolke innlegget på en at du kalte meg et råtten eple som ødelegger for andre.. Så om det ikke var slik så skjønte jeg ikke innlegget å beklager "utbruddet", da var det jeg som missforsto... Som sagt, jeg er en person, ikke meg det skal endres banner for... Kan jo slenge inn en kjapp kritikk på det også... BARE positivt.! MYE mere vår & sommerstemning. passer bedre til helheten i forumet. Vakkre bilder med flotte farger. (uten noen kamerafeil...) Ja, jeg er jo fornøyd, men nå er jo alle andre missfornøyde da sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 For å bøte på eventuelle sårede føleser, har jeg nå laget en ny banner KUN for deg... håper den lyser opp hverdagen (PS... ingenting er vondt ment!) Så nå lager jeg ny banner til alle som er misfornøyde... NOT! DER har du den grønne marka å hundene!!!!!!! you saw my picture in my head!! thanks! dette er VÅR folkens!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar