Gå til innhold
Hundesonen.no

Geisha og Misty


Red Merle

Recommended Posts

Vi gikk oss en tur i dag. Til tråss for tåka og sluddinga, så gikk vi opp mot bassenglokket.

Vi gikk ikke helt opp.. Ville ikke ta sjansen på å ha Geisha løs der oppe, med å tjukk tåke. Vet jo at hu vanligvis kommer på innkallinga, men man kan jo aldri vite.

Det var litt gjørmete, men det gjør jo ikke noe :D

På veien opp møtte vi en Dobemenn, på 8 mnd som het Ask. NYDELIG hund :o

Og så møtte vi en Engelsk Cocer spaniel tispe. Husker ikke helt hva hun het, men nydelig var hu.

Til min store forundring, tok Misty det ganske med ro. Vanligvis, blir hu litt redd og prøver å flykte. Men i dag, så var det pittelitt skummelt.. Men etter litt hilsing var det ikke skummelt mer. Misty kom godt ut av det med Ask, tror hun ble litt forelsket jeg :wub:

Videre på veien, møtte vi en schæfer hann. Han var fin, husker ikke navnet.. Men en ok hund -med banan rygg vel og merke. Men da, skjedde det , vet dere, Misty ble kjempe redd for dette dyret. Ikke vet jeg hvorfor.

Men hu liker IKKE schæfere. Men Geisha ville hilse, og de løp litt rundt sammen og lekte... Men Misty så gjemt bak meg..

På veien hjem igjenn, møtte vi vår gode kompis Jerry. En Blue merl Collie Langhår. Han er så sykt nydelig.. Geisha's kjæreste er han også :D Det ble bare en kort hilsing over gjerdet, men helt ok. misty var litt små skeptisk til ham.. Men etter litt sniffing var det ikke så skumelt likevel.

Selvfølgelig glemte jeg å ta bilder av de vi møtte.. så det ble bare alene bilder av Geisha og Misty...

Så her kommer bildene:

06042006180948388Ms7AQ92At.jpg

Geisha og Misty, se som Misty har vokst!

06042006180948m6A11nNNh554.jpg

Misty står og "Skuler" på Geisha.

06042006180948ST5YQ249NKFY.jpg

Geisha fant en interssag lukt!

060420061809489YaFl1hIAtB9.jpg

Misty blir med på å undesøke luten! To snuter er bedre enn èn..

060420061809485m1w1F7JH16a.jpg

Geisha står og ser ned en Bakke... Misty skal til å hoppe på meg

06042006180948e3De38Je1F4d.jpg

Dronningen og Prinsessen på haugen...

06042006180948As61poOx2V9D.jpg

Dette bildet har jeg som skjerm sparer.. Ble fornøyd med det ;)

06042006180948H5tN9kCuoEjs.jpg

Dette bilder ble dagens beste !!!!!

06042006180948dEOd1QEt37uO.jpg

Vakre lille bikkja mi :P *stoltmamma*

06042006174319s2J7tNNvBqcQ.jpg

Geisha i svevet! Hu har blitt ekstemt spretten og sprek etter Misty flyttet inn :P

Og der døde batteriene.. Og vi snudde på hælene og gikk hjem.. Det var dagens spam fra Åsen folka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :D Alltyd hyggelig å få hyggelige tilbake meldinger. :P:P

Borzoi og _Aussie_ :

Ja, det hadde vært kjempe gøy! Dyra trenger å omgås med andre.. hehe.

Er nok ikke noe problem å få fikset en tur eller to .

RenateA: Jepp. De er blå, som husky øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hytta. Var deilig å komme seg vekk fra hverdagen ja. Ble bar sosialisering også. Geisha tok årets første bad, mens misty vassa litt rundt.

VI fikk trent MASSe innkalling, og nå kommer Misty vanligvis på 4 av 5 innkallinger. Fikk også hatt trent henne mye ute, uten bånd på. Gikk overraskende bra.

Dessuten, tror jeg at hun er 100% stueren nå. Da hun ikke tisset inne på hytta. Jeg vet jo at hu pleier å tisse inne hos andre enn oss, men jaggu meg sa hu i fra da hu måtte på do. Til og med om natten tisset hu ikke...(gjelder forøverig bæsjingen også).

Bikkjene fikk rast fra seg masse energi ute åkeren og skauen!

Skal si de sov god om natten!

Er dessuten veldig overrasket over Geisha, hvor god kondis hu har fått etter at vi fikk Misty. Er dette normalt?

Før så årka hu bare å løpe at par runder rundt hytta, men nå var det jaggumeg full fres hele tiden..

Jaja, du har sikkert gledet deg til å se bilder, og her er en smakebit:

i46878069_78103_5.jpg

Resten finner du her: http://www.piczo.com/GeishaogMisty (i fotoalbummet seff)

Bildene er forresten tatt med mobil (Ericson K700i), og jeg må si at jeg ble ganske fornøyd med resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...