Kiara06 Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Hei på dere... Er da ny her inne.. Jeg er ei jente på 22 år, gift og har 2 gutter på 3 år og 4,snart 5 mnd. Vi venter på ei lita blandingstispe som heter Kiara. Henne skal vi hente i Steigen i Mai. Hun er blanding av Golden Retriver, Flatcoated Retriner og langhåret Shæfer. Vi bor i Nord-trøndelag, ikke langt unna Nordlandsgrensa.
Djervekvinnen Skrevet 6. April 2006 Rapporter Skrevet 6. April 2006 Heisann og velkommen hit! Steigen sier du? jeg er ganske så kjente der siden jeg har bodd der. Er du fra nærområdet da?
Kiara06 Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2006 Heisann og velkommen hit! Steigen sier du? jeg er ganske så kjente der siden jeg har bodd der. Er du fra nærområdet da? Hei du.. Er fra Bodø området opprinnelig, men bor som sagt i Nord-Trøndelag nå.. Ene tanta mi er fra Steigen da...
Mirai Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Bare å spørre dersom du lurer på noe angående forumet!
Baby Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Hei og velkommen hit. Moro med flere Nordtrøndere her. Hvor i Nord Trøndelag bor du?
Djervekvinnen Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 Hei du.. Er fra Bodø området opprinnelig, men bor som sagt i Nord-Trøndelag nå.. Ene tanta mi er fra Steigen da... Så morro! Du får si ifra når du er i Bodø området, så kanskje vi kan hilse på
Kiara06 Skrevet 7. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2006 Hei og velkommen hit. Moro med flere Nordtrøndere her. Hvor i Nord Trøndelag bor du? Namdalen
Toya Skrevet 7. April 2006 Rapporter Skrevet 7. April 2006 hei og velkommen håper du vil trives her inne
Silje Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Velkommen hit til oss. Håper du vil trives
Kiara06 Skrevet 16. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2006 Tusen takk alle sammen.. Vil nok trives her ja...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar