Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuppetroll.com


tuppetroll

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Den var bare sååååå råtøff azzah! Så altfor nusselige, kjempesupre farger å alt! :ahappy:

åååååh! skulle bare ønske at jeg fikk til sånn! Håper virkelig du beholder denne siden azzaaah! Den forrige var jo bare så totalt ut liksom....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de aller fleste her skjønte - dette var altså en aprilsnarr. Den vanlige siden er nå tilbake (og takk og pris for det - jeg fikk angst av å ha den hersens piczosiden)

Jammen. :) Den var jo så fiiiiiin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de aller fleste her skjønte - dette var altså en aprilsnarr. Den vanlige siden er nå tilbake (og takk og pris for det - jeg fikk angst av å ha den hersens piczosiden)

Jeg regnet nesten med det, for jeg ble helt yr i hodet av den siden :) Din vanlige side er kjempefin og vakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Kjempe lekker! Også så utrolig herlige blåfarger :)

Men du? Har du ikke kjøpt deg Nikon kamera (eller er det jeg som tuller nå?)?

Isåfall må du bytte ut bilde av Canon kamera på galleri-siden til et Nikon kamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin lay out!

Takk :)

Åååååååååååå!! Hvordan får du til at du ALLTID lager en helt perfekt og kjempe fin lay! Den er rett og slett helt sinnsykt fin!

Hehe - du skulle bare sett alle de som blir forkastet i prosessen ;)

Kjempe lekker! Også så utrolig herlige blåfarger :)

Men du? Har du ikke kjøpt deg Nikon kamera (eller er det jeg som tuller nå?)?

Isåfall må du bytte ut bilde av Canon kamera på galleri-siden til et Nikon kamera :yes:

Takk for både ros og påminnelse om noe jeg hadde glemt *fikse*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Kjempeflott som vanlig! Den nye løsningen på hundenes side var utrolig kul, nesten så man blir misunnelig for at man ikke kom på det først. Har selv tenkt masse på å finne en annen løsning, men er langt fra så kreativ som deg. :)

Nå er det jo bare en smakssak, men jeg synes bakgrunnsfargen på sidene er liiiittegranne i mørkeste laget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...