Peers Skrevet 5. September 2007 Rapporter Skrevet 5. September 2007 Kjempefin layout, og jeg liker utrolig godt oppsettet på sidene om deg og hundene, og måten du har organisert galleriet på. Kjempeflott (nesten litt furt over at jeg ikke tenkte på noe så kreativt selv )!
tuppetroll Skrevet 6. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2007 Takk for veldig hyggelige kommentarer både om layen og om jentenes sider. Må si jeg ble utrolig fornøyd med den bildeløsningen selv, selv om jeg sikkert brukte 3 dager på å bestemme meg for hvilke bilder av hundene som skulle med der. De skal liksom få vist alle sider av seg via den bildekollasjen, og det ble jeg veldig fornøyd med ja Har forsøkt å blogge litt aktivt de siste dagene nå, så ikke glem å stikk innom og se bilder av verdens kuleste cavaliersveis
tuppetroll Skrevet 1. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 I dag er det blitt julestemning på tuppetroll.com igjen - det finnes masse nye bilder i bloggen, samtidig som jentene har fått nye bilder på sine sider . Vi tar gjerne imot meninger og konstruktiv kritikk
M.J Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Kjempefin layout og julebilder! Synes kanskje ikke fargen på bakgrunnen passet så godt sammen med bakgrunnsfargen i frame'n(eller hva man kaller det), men ellers var den veldig fin
Nina Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Som alltid en gjennomført fin side, men denne gangen synes jeg fargene ble litt slitsomme, spesielt bakgrunnsfargen, men også den inni selve iframen.
tuppetroll Skrevet 1. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Jeg har vært litt i tvil på den selv, så nå endret jeg den til noe litt lysere - ble det bedre nå?
HildeM Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 For en superdupernydelig hjemmeside du har! Og jeg som trodde at jeg hadde fin hjemmeside!
tuppetroll Skrevet 2. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Takk takk Ble utrolig fornøyd med julebildene i år altså - utrolig hva man kan fikse med litt poseringsvillige hunder, og de rette rekvisitaene
TineSimbaNana Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Likte julelayouten din utrolig godt.. Siden din er like fin som alltid!
Papillon Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Skrevet 3. Desember 2007 Å, herregud så utrolig fin side! Sånn vil jeg ha!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar