Renate A Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Sjekk hjemmesdine på forsiden, er hun ikke søt?? http://www.renatea.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 hjelp!! Elger er skumle dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Fine dyr da, men tror ikke jeg hadde vært høy i hatten om jeg hadde truffet på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Hun var så søt, hun stod og rautet til meg. Chicka ble kjempe glad "mamma vi har hest i hagen!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Hehe ja hun så søt ut da, men jeg hadde ikke vært så særlig tøff om jeg sto ganske nærme en sånn en da men hadde vært noe annet og sett den på avstand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Der hadde jeg blitt skremt! Og livende glad for å ha Mona i bånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puddeldamen Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Så flott da Skikkelig majestetisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Elger er skumle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Haha - du hadde blitt redd, Julie? forskjellen på elgen og Mona er jo ikke stor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Jeg hadde ikke turd å gå ut men de er jo fine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Jeg sprang og låste døra en gang da to elger var i hagen min, ville iallfall ikke ha dem inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Fy så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Så morsomt. Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar