Gå til innhold
Hundesonen.no

turen i dag...

henrikke

Recommended Posts

Ja idag så datt jeg faktisk :icon_redface: . Det kan da umuli være så vanskelig for kommunen å hive ut litt strøsand vel. Ondt i kneet har jeg fått å <_< . Men ellers var turen idag knall! Gikk ut en stund før 7 å kom nettopp tilbake. Møtte til og med en barneskoleelev som skulle gå på ski til skolen, noe jeg syns var kjempebra. Flink å sunn gutt.l I tillegg så stoppet han å skrøt av hvor fin Buster er å da ble jeg selvsagt veldig fornøyd :P . Buster selv var kjempeflink å kom på alle innkallingene, han overfalt ikke guttongen for å susse han til døde og han fulgte ikke etter han heller.

Flott start på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare slaps. Vesla er ikke akkurat er langbeint, så når vi kommer hjem fra tur er hele hunden våt. Da er det jo ekstra deilig at hun løper rett inn i senga og begynner å rulle seg rundt.

Men slapset er vel et tegn på at våren er på vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det så tørt og snøfritt på fortauet at sykkelsesongen er begynt :D De to siste dagene har jeg kunne gått tur med tynn fleece jakke, ostedefor bobblejakken. Ask er såå fronøyd da, for alle de luktene han måtte grave seg ned til, er jo kommet fram nå! :D Så våre turer er herlige akkurat nå, ikke skaps, ikke vått og ikke regn eller snø! :D

EDIT: verandaen er tørr, så nå er det endelig lett å trene der ute igjenn :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...