Andreas20 Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Noen som vet hvordan man lager Banner? Noen som vil lage en for meg? Er ikke så super flink til slike ting Så hadde vært fint med litt hjelp av noen Hilsen Andreas
Guest Christine Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Sikkert noen som vil lage til deg Si hva du skal ha, tekst, bilder osv, så får du nok hjelp
Nina Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Hvis du skal lage en banner så trenger du et program for å lage det i, photoshop eller paint shop pro er vel de mest brukte. Åpne et nytt dokument(hvis det heter det da) i den størrelsen banneret skal være. Finn en bakgrunnsfarge/-motiv, klipp ut hunden og skriv tekst. Vanskeligere er det egentlig ikke. Ellers så er det bare fantasien som setter grenser, så det er bare å prøve seg fram. Trenger du hjelp til å lage banner, så kan jeg godt lage hvis du har bilde og hva du vil skal stå på det.
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 kan sikkert prøve å lage banner jeg også men da må du legge ut bilder, og hva det skal stå på det osv... photofiltre er et greit nok prog. syns jeg som er helt gratis å laste ned...
steinar Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Andreas20, har du lagt ut siden din, link? Jeg laget bannere mitt i adobe
Caroline Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Lager gjerne jeg altså... Lager mine i Photoshop... Et par eksempler:
Tine Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Kan lage en senere når jeg kommer hjem noen ønsker om farge osv? bruker selv photoshop og painshop 9 supre programmer
Andreas20 Skrevet 5. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2006 Hello Tusen takk for at dere gidder å hjelpe meg. Dere kan jo se på min hjemmeside http://www.home.no/labbor for å finne noen bilder, ellers har jeg lagt ved 3 stk her. Andreas
Wanderlust Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Her kommer en jeg har laget, men syns den ble rar etter at jeg lagret den
Tine Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Her kommer en jeg har laget, men syns den ble rar etter at jeg lagret den lagra du den på høy bilde kvalitet?
Wanderlust Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 lagra du den på høy bilde kvalitet? Hm, nå tror jeg faktisk ikke jeg fikk spm om det :S hm, usikker får prøve å lage en ny Ser ut som den ble rar når jeg la den ut på hjemmesiden For er ikke noe galt med den her på pc...
Andreas20 Skrevet 8. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2006 Tusen Tusen takk for hjelpen Dere er kjempe snille Hilsen Andreas
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar