Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan lage Banner?

Andreas20

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Sikkert noen som vil lage til deg :icon_redface:

Si hva du skal ha, tekst, bilder osv, så får du nok hjelp :P

Skrevet

Hvis du skal lage en banner så trenger du et program for å lage det i, photoshop eller paint shop pro er vel de mest brukte. Åpne et nytt dokument(hvis det heter det da) i den størrelsen banneret skal være. Finn en bakgrunnsfarge/-motiv, klipp ut hunden og skriv tekst. Vanskeligere er det egentlig ikke. Ellers så er det bare fantasien som setter grenser, så det er bare å prøve seg fram.

Trenger du hjelp til å lage banner, så kan jeg godt lage hvis du har bilde og hva du vil skal stå på det.

Skrevet

kan sikkert prøve å lage banner jeg også :icon_redface: men da må du legge ut bilder, og hva det skal stå på det osv...

photofiltre er et greit nok prog. syns jeg som er helt gratis å laste ned...

Skrevet

Kan lage en senere når jeg kommer hjem ;) noen ønsker om farge osv? bruker selv photoshop og painshop 9 supre programmer :)

Skrevet

Her kommer en jeg har laget, men syns den ble rar etter at jeg lagret den :)

i37349412_15407_5.jpg

lagra du den på høy bilde kvalitet?

Skrevet

lagra du den på høy bilde kvalitet?

Hm, nå tror jeg faktisk ikke jeg fikk spm om det :S hm, usikker

får prøve å lage en ny

Ser ut som den ble rar når jeg la den ut på hjemmesiden :) For er ikke noe galt med den her på pc...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...