Sirup Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Kjøper du blad og magasiner som har med hunder å gjøre? I så fall, hvilke?
Nina Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Hundesport dumper ned i postkassen av og til, men ingenting ut over det.
Toya Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 får hundesport i posten, men kjøper ikke blader, kjøper heller bøker jeg EDIT: jeg får jo seff bladet til schæferhundklubben også... tenke er en fin ting...
Heidihj Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Jeg få hundesport og canis i posten. Også hender det jeg kjøper blader som hund og trening og hund og fritid (sistnevnte er ganske sjeldent jeg kjøper, har vel ikke kjøpt det på over ett år)
cocker-eier Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Får Hundesport og Våre Spaniels i posten. Ellers kjøper jeg hundeblad om jeg finner noen i butikken, men det er sjelden de har hundeblader synes jeg..
MarieR Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Får Hundesport og Våre Spaniels i posten. Ellers kjøper jeg hundeblad om jeg finner noen i butikken, men det er sjelden de har hundeblader synes jeg.. Enig, har flaks om jeg finner feks canis... men jaktblad er det mye av da! Jeg får hundesport og buhunden i postkassa, og nidarhunden da. men det er også alt..
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 jeg får hundesport,hundemix,mininytt og canis i posten. Pluss at jeg kjøper hundebøker av og til
tm100021 Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg kjøper to svenske blader, vovve og en til jeg ikke husker navnet på nå, får hundesporten i posten
nevervika Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Abonnerer ikke på noen blader. Men det hender jeg kjøper avhengig av om jeg interesserer meg for det de skriver om. Synes Canis og Hund og fritid er gode.
MartineH Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg får hundesport, canis, hund&træning, aussieposten og et par til...
janne&kenny Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 jeg kjøper bare "ditt dyr" (eller noe sånn...) av og til...
Ingvild Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg får retrievernytt og Hundesport siden jeg er medlem i NKKU og Retrieverklubben, også abonnerer jeg på Canis, men ellers er det svært sjelden jeg finner noen hundeblader jeg syns det er verdt å kjøpe. Utenom de jeg abonnerer på har jeg faktisk bare kjøpt et blad en gang, "Härliga hund" som er svensk.
Djervekvinnen Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Nei leser ingen blader. Men det hender jeg kommer over noen bøker jeg leser.
henrikke Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 jeg er en hund etter blader.. -hundesport -canis -cavalieren -vovve min hund(svensk)
Marthe Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Enig, har flaks om jeg finner feks canis... men jaktblad er det mye av da! Jeg får hundesport og buhunden i postkassa, og nidarhunden da. men det er også alt.. Jeg var innom nervesen her en dagen. Der hadde de canis og hundesport + noen til Martine: Hvordan er hund&træning? Er det bedre enn "canis". Eller er de nesten like? Jeg får ikke canis i posten lengre. Men skal bestille snart. Så tenkte jeg kanskje jeg heller skulle prøve hund&træning
Hoppetussa Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Jeg får -Hundesport -Dalmatiner nytt -Clean Run Clean Run anbefales på det sterkeste viss man er interessert i Agility .. Siri
Jeampi Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Siri: Hvor får man kjøpt det? Er det et engelsk blad?
Betty Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Nei gjør ikke det. Leser mest bøker og slikt.
Hoppetussa Skrevet 28. Mars 2006 Rapporter Skrevet 28. Mars 2006 Siri: Hvor får man kjøpt det? Er det et engelsk blad? Hei på du. Gå inn på www.cleanrun.com. Her finner du masse forskjellig utstyr til hund og handler og oversikt over abbonement. Siri
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar