Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva synes dere om denne layouten?


Line_

Recommended Posts

Skrevet

Den var kjempe tøff! Persjonlig likte jeg bedre den blå alikevel jeg da.... :)

Hehe, liker den blå ganske godt jeg også ;) Men så var det det at man blir litt lei av dem da ;)

Skrevet

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Skrevet

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Tror det er noe med home i dag, var ikke sånn når jeg lastet den opp i går, så det er litt rart.

Derfor jeg tenker å lage bakgrunnen litt lysere, for da blir det lettere å lese skriften.

jeg prøvde å lage blurret bakgrunn, men jeg vet fremdeles ikke hvordan man lager transparent ifrma :)

Skrevet

Synes det var kjempe fin jeg :) Kanskje du bør ha litt større skrift i menyen eneste ;)

Ok, skal også se år jeg får byttet fargen på bg, så får jeg se om det blir litt tydligere da ;)

Skrevet

Ok, skal også se år jeg får byttet fargen på bg, så får jeg se om det blir litt tydligere da ;)

Okey :) Det var en tøff skrift, men den var bare litt vanskelig å skille mellom linkene ;)

Skrevet

Okey :) Det var en tøff skrift, men den var bare litt vanskelig å skille mellom linkene ;)

Ja, skal få gjort det tysligere:P Men det er jo bare et utkast, så er vel en del jeg må fikse på ;)

Skrevet

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Skrevet

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Ok, blæ <_< Skal se på det, men nå skal jeg bort, sp det får bli en annen dag! ;)

Skrevet

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Skrevet

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Tusen takk, skal se om jeg får det til :)

Skrevet

Flott layout.. :) Kule farger.

Men jeg synes absulott den forrige var penere, og mer oversiktelig. Den tiltalte meg mer.. :o

Skrevet

Jeg syntest layouten var fin men ville hatt en annen farge da, men det er seff smak og behag ellers så kommer jeg ikke inn på sidene dine :) eller har du ikke putta noe inn ennda? Tine...

Skrevet

Jeg syntest layouten var fin men ville hatt en annen farge da, men det er seff smak og behag ellers så kommer jeg ikke inn på sidene dine :) eller har du ikke putta noe inn ennda? Tine...

Har ikke puttet inn noe enda :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...