Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva synes dere om denne layouten?

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Den var kjempe tøff! Persjonlig likte jeg bedre den blå alikevel jeg da.... :)

Hehe, liker den blå ganske godt jeg også ;) Men så var det det at man blir litt lei av dem da ;)

Skrevet

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Skrevet

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Tror det er noe med home i dag, var ikke sånn når jeg lastet den opp i går, så det er litt rart.

Derfor jeg tenker å lage bakgrunnen litt lysere, for da blir det lettere å lese skriften.

jeg prøvde å lage blurret bakgrunn, men jeg vet fremdeles ikke hvordan man lager transparent ifrma :)

Skrevet

Synes det var kjempe fin jeg :) Kanskje du bør ha litt større skrift i menyen eneste ;)

Ok, skal også se år jeg får byttet fargen på bg, så får jeg se om det blir litt tydligere da ;)

Skrevet

Ok, skal også se år jeg får byttet fargen på bg, så får jeg se om det blir litt tydligere da ;)

Okey :) Det var en tøff skrift, men den var bare litt vanskelig å skille mellom linkene ;)

Skrevet

Okey :) Det var en tøff skrift, men den var bare litt vanskelig å skille mellom linkene ;)

Ja, skal få gjort det tysligere:P Men det er jo bare et utkast, så er vel en del jeg må fikse på ;)

Skrevet

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Skrevet

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Ok, blæ <_< Skal se på det, men nå skal jeg bort, sp det får bli en annen dag! ;)

Skrevet

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Skrevet

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Tusen takk, skal se om jeg får det til :)

Skrevet

Flott layout.. :) Kule farger.

Men jeg synes absulott den forrige var penere, og mer oversiktelig. Den tiltalte meg mer.. :o

Skrevet

Jeg syntest layouten var fin men ville hatt en annen farge da, men det er seff smak og behag ellers så kommer jeg ikke inn på sidene dine :) eller har du ikke putta noe inn ennda? Tine...

Skrevet

Jeg syntest layouten var fin men ville hatt en annen farge da, men det er seff smak og behag ellers så kommer jeg ikke inn på sidene dine :) eller har du ikke putta noe inn ennda? Tine...

Har ikke puttet inn noe enda :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...