Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva synes dere om denne layouten?

Line_

Recommended Posts

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hos meg, var den ufattelig treg.

Kan godt være home.no sliter i dag.

Ellers, ville jeg hatt annen bakgrunn der du har selve innholdet.

evnt kan du blure det litt der, så teksten blir mer fremhevet og det blir da mer naturlig for øyet å søke seg mot innholdet.

Tror det er noe med home i dag, var ikke sånn når jeg lastet den opp i går, så det er litt rart.

Derfor jeg tenker å lage bakgrunnen litt lysere, for da blir det lettere å lese skriften.

jeg prøvde å lage blurret bakgrunn, men jeg vet fremdeles ikke hvordan man lager transparent ifrma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :) Det var en tøff skrift, men den var bare litt vanskelig å skille mellom linkene ;)

Ja, skal få gjort det tysligere:P Men det er jo bare et utkast, så er vel en del jeg må fikse på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Firefoxen min havner hunden som skal være nederst i venstre hjørnet utenfor rammen :/

Ellers ser den bra ut i IE, Firefox og Opera for min del. Men som noen andre sier, lysere bakgrunn eller blure det litt. Teksten, både i menyen og og hoveddelen er for liten synes jeg. Ellers var hjemmesiden din fin :)

Ikke var hjemmesiden noe treg heller - ikke til meg i alle fall ;)

Ok, blæ <_< Skal se på det, men nå skal jeg bort, sp det får bli en annen dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her har du transparent iframe:

<iframe id="innhold" name="innhold" src="startsidendin.html" background="" width="500px" height="515px" frameborder="0" scrolling="Auto" allowtransparency="true" background-color="transparent"></iframe>

Tusen takk, skal se om jeg får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntest layouten var fin men ville hatt en annen farge da, men det er seff smak og behag ellers så kommer jeg ikke inn på sidene dine :) eller har du ikke putta noe inn ennda? Tine...

Har ikke puttet inn noe enda :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...