Guest Christine Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 I dag var jeg og Marie på tur med hundene våre...Hundene ble bestevenner, og vi hadde det så trveligt Bilder: Skal vi på tur? Milo på en sten Marie og Ask Ask Milo Milo OG ask..På et bilde..NY REKORD! Hodebilde *dele opp*
Guest Christine Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 *sistebilder* Kontakt..*stolt* På stenen Jeg sjokkert, over at Ask trakk.. på stenen bortevekk vind? Tatt av vinden hehe.. Og så må man ned igjen TAKK FOR TUREN DERE Ps! Kameraet til Marie var tomt for batteri, og mitt var halvfult..Blekka når det ble hardt brukt
SD Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så mange fine bilder Skulle ønske jeg og kunne vært med..
Gronnis Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 For et flott bilde Du er utrolig flink til å ta bilder, imponert!
cocker-eier Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så utrolig flotte bilder, spesiellt de bildene på steinen! Og hundene var og kjempefine da.
Fillerya Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 skikkelig fine bilder, så ut som en flott tur. Tatt av vinden bildet var utrolig stilig
Synne N Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Bra bilder og DET fine været *misunne* Hundene- utrolig skjønne
Guest Christine Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 hehe..Takk Hundene storkoste seg, og det gjorde jeg og Marie også Været var så flott, og det var såå sykt vartm Gikk ca. 1.5 mil tilsammens eller no... Stine: Neste gang SKAL du være med Men neste gang blir vell på Malvik i marka til Marie..Du kunne jo ha sittet på da
SD Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 hehe..Takk Hundene storkoste seg, og det gjorde jeg og Marie også Været var så flott, og det var såå sykt vartm Gikk ca. 1.5 mil tilsammens eller no... Stine: Neste gang SKAL du være med Men neste gang blir vell på Malvik i marka til Marie..Du kunne jo ha sittet på da Ja, takk gjerne det
Nina Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Kjempefine bilder. De bildene av Milo på steinen i vinden var kjempetøffe.
MarieR Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 har jeg nevnt at fra nå av tar du alle bildene på turene?! Om ikke, jobben er din! Flotte bilder da! spess av milo på stenen! Takk for turen, Vi koste oss jeg og ask hvertfall! hehe, var litt pinlig, vi hadde stoppet på en liten kafè hvor de solgte boller og vaffler og you name it. mens vi satt der å spiste ga chrisitne ask og milo et griseøre hver, men ask fikk for seg at han absolutt skulle ha milos griseøre, og prøvde å ta det. Det gikk jo selfølgelig ikke milo med på, og de braka sammen med et leven uten like. Jeg trur alle som sat ute så på oss da På toppen av det hele begynte hundene å stresse, og det kom en bull terrier. jeg ville ikke at ask skulle begynne å bjeffe å styre, så vi bestemte osss for å dra videre. i det jeg reiser meg sier jeg altfor høyt:" rasehater eller ikke, nå går jeg!" jeg mente selfølgelig at ask var rasehater, og at det var derfor vi gikk, men den stakkars eieren av den fine bullen trudde sikkert jeg var enda en av de som er livredd rasen hans.. :P
Guest Christine Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 har jeg nevnt at fra nå av tar du alle bildene på turene?! Om ikke, jobben er din! Flotte bilder da! spess av milo på stenen! Takk for turen, Vi koste oss jeg og ask hvertfall! hehe, var litt pinlig, vi hadde stoppet på en liten kafè hvor de solgte boller og vaffler og you name it. mens vi satt der å spiste ga chrisitne ask og milo et griseøre hver, men ask fikk for seg at han absolutt skulle ha milos griseøre, og prøvde å ta det. Det gikk jo selfølgelig ikke milo med på, og de braka sammen med et leven uten like. Jeg trur alle som sat ute så på oss da På toppen av det hele begynte hundene å stresse, og det kom en bull terrier. jeg ville ikke at ask skulle begynne å bjeffe å styre, så vi bestemte osss for å dra videre. i det jeg reiser meg sier jeg altfor høyt:" rasehater eller ikke, nå går jeg!" jeg mente selfølgelig at ask var rasehater, og at det var derfor vi gikk, men den stakkars eieren av den fine bullen trudde sikkert jeg var enda en av de som er livredd rasen hans.. :P hehe...DET var ikke ment på rasen da... huff....*selvmord med fiskestang*
victoria_e Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så utrolig flink du er til å ta bilder Fine hunder å
_aussie_ Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Flotte bilder og nydelige hunder Åssen kamera har du?
Artemis Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Kjempefine bilder og kjempefine hunder! Hmmm, kanskje jeg skal levere tilbake valpen og skaffe meg Buhund i stedet? ? Likte spesielt det første bildet, det av Milo som slapper av, minner om Timon når han helst ikke vil forstyrres
MarieR Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Kjempefine bilder og kjempefine hunder! Hmmm, kanskje jeg skal levere tilbake valpen og skaffe meg Buhund i stedet? ? Likte spesielt det første bildet, det av Milo som slapper av, minner om Timon når han helst ikke vil forstyrres Tja, hvorofor ikke? kan jakte med den og all ting ikke såå stor forskjell
Kristina Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så fine bilder, og kjempe fint vær! Nå blir det sommer snart Jeg vil å ha turkammerater!!! Men dissa ***** bikkjedyra mine.. rrrgh. Alltid noe styr med de. knis!
Marianne Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så fine bilder, og kjempe fint vær! Nå blir det sommer snart Jeg vil å ha turkammerater!!! Men dissa ***** bikkjedyra mine.. rrrgh. Alltid noe styr med de. knis! Vi skal jo gå tur imorgen jo...!
Jeampi Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 kjempefine bilder! du er knallflink til å ta bilder!
Toya Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 kjempe fine bilder noen som bærer en liten hobby fotograf i seg
Maria Skrevet 26. Mars 2006 Rapporter Skrevet 26. Mars 2006 Så fine bilder, og kjempe fint vær! Nå blir det sommer snart Jeg vil å ha turkammerater!!! Men dissa ***** bikkjedyra mine.. rrrgh. Alltid noe styr med de. knis! heeey.. Call me whenever .. Jeg er jo med på tur jeg da. Kjempeflotte bilder Christine..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar