Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage til oss? Trenger flere forslag

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Heisann :P

Vi har nå endelig startet elevbedriften vår, og jeg har blitt markedssjef. Da må vi ha hjemmeside, banner, buttons og logoer.. :P

1. Logoen skal være litt oppsiktsvekkende og gjennomført. Den skal ha bilde av minst 1 hund, og noen leker...

2. Banneret skal ha skriften: Hundelufting? + adressen til siden som er: www.luftoglek.moo.no

+ En hund(hundehode?) + en eller flere leiker...

3. Button som det står hundelufting? på...Ingen spesielle krav!

HUNDENE: Trenger ikke å være en spesiell hund..Helst Schæfer, Vorste, Engelsk Setter eller Golden Retriver :P

Om dere vil lage noe ekstra, så versegod :P

OBS! Jeg kommer til å bruke logoen på flyers osv.. :P

+++++ Bør ha det ferdig til i kveld..Men er ikke et must..Men det må være ferdig til Søndagen :P

HÅPER NOEN TAR PÅ SEG DENNE JOBBEN!!! HÅPER FLERE ENN EN PERSON VIL HJELPE OSS :P

Guest Christine
Skrevet

Sånn større enn det du har i signaturen.......Farger bestemmer du helt selv :P :P

Størrelsen: sånn som de som ligger på linker på www.milo.moo.no er :P

Skrevet

bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet...

Logo:

i27040524_33712_5.gif

Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå :P

Guest Christine
Skrevet

TAKK til dere begge :P

SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge :P

Skrevet

bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet...

Logo:

i27040524_33712_5.gif

Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå :P

Hva program bruker du?

Guest Christine
Skrevet

Ja, det var supert :P

Tusen Takk skal dere ha :P

Noen som vil lage button også?

Tekst: Hundelufting?

Bruker dere folk virkeligt nå :P

Skrevet

Ja, det var supert :P

Tusen Takk skal dere ha :P

Noen som vil lage button også?

Tekst: Hundelufting?

Bruker dere folk virkeligt nå :P

Neida det går så fint atte :P

Guest Christine
Skrevet

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

Skrevet

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

You go girl :P kommer sikkert til å bli kjempe bra da gleder meg til å se resultatet ja :P

Skrevet

Hva program bruker du?

photofilter...

TAKK til dere begge

SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge

Håper det var greit jeg brukte rex. For vil liksom ikke bare ta et bilde på nettet, og det var både hund og lek der :P

Det banneret du lagde tine var super fint :P

Men hvordan er egentlig button? :P

Guest Christine
Skrevet

hehe..skulle til å spørre deg om noe:

Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt :P

Skrevet

hehe..skulle til å spørre deg om noe:

Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt :P

Ja da :P han tåler å være litt "reklame"

Men kunne du bare lagt ut et eksempel av en button?

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si jeg :P det er liksom det jeg bruker bare, fordi det er gratis, og syns det er enkelt å bruke.

Også har jeg funnet ut at man kan laste ned til tild et :P Som den bretten jeg har på banneret mitt...

Skrevet

Fikk det til nå...du kan jo få andre programmer som paint shop og psp gratis da :P om du finner noen som har craket..... :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det høres veldig lurt ut om valpen kan være et annet sted en stund den første tiden ihvertfall. Dette er spørsmål du kan stille dyrlegen. Om hun er relvativt rolig av seg trenger hun kanskje ikke noen inngjerding eller bur for begrensning. Kan du evt. bruke kompostgriner for å begrense plassen litt?
    • Hei. Tispa har nå en jursvult også må fjerne livmor for så minske risikoen for at det blir mer senere tid samt svulsten så klart. Ho hatt innbilt svangerskap og er 10år også 2 måneder så og si akkurat når operasjonen skjer nå pluss veldig sprek for alderen sin. Jeg lurer kun på råd også tips for så gjøre alt best mulig for tispen etter operasjon da jeg også har en valp på 4 mnd og vil gjøre ting best mulig for begge parter. Vurderer la vennen min passe valpen hos seg med 2 andre hunder så får valpen sosiale med andre hunder også får tispen fred fra valpen i kritiske perioden så litt spørsmålet blir dermed hvor lenge bør jeg holde valpen hos vennen min for at tispen skal få ro? Og hvordan bør jeg gjøre gode plasser for tispen som ikke er vært mye i bur før slik at ho får slappet av tiden etter operasjon? 
    • Det kommer an på vekten til hunden, ikke alderen. Men det gir mening, Acana er mer rent kjøtt og mer energieffektivt så hunden får mer næring ut av mindre mengde.
    • Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...