Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Heisann Vi har nå endelig startet elevbedriften vår, og jeg har blitt markedssjef. Da må vi ha hjemmeside, banner, buttons og logoer.. 1. Logoen skal være litt oppsiktsvekkende og gjennomført. Den skal ha bilde av minst 1 hund, og noen leker... 2. Banneret skal ha skriften: Hundelufting? + adressen til siden som er: www.luftoglek.moo.no + En hund(hundehode?) + en eller flere leiker... 3. Button som det står hundelufting? på...Ingen spesielle krav! HUNDENE: Trenger ikke å være en spesiell hund..Helst Schæfer, Vorste, Engelsk Setter eller Golden Retriver Om dere vil lage noe ekstra, så versegod OBS! Jeg kommer til å bruke logoen på flyers osv.. +++++ Bør ha det ferdig til i kveld..Men er ikke et must..Men det må være ferdig til Søndagen HÅPER NOEN TAR PÅ SEG DENNE JOBBEN!!! HÅPER FLERE ENN EN PERSON VIL HJELPE OSS
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Kan lage banner jeg hva slags størrelse farger osv?
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Sånn større enn det du har i signaturen.......Farger bestemmer du helt selv :P Størrelsen: sånn som de som ligger på linker på www.milo.moo.no er
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 ok kan jo prøv emeg hverfall menne har du noen bilder jeg kan bruke lixom? kan jeg ha av hunden din?
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet... Logo: Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 TAKK til dere begge SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet... Logo: Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå Hva program bruker du?
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Ja, det var supert Tusen Takk skal dere ha Noen som vil lage button også? Tekst: Hundelufting? Bruker dere folk virkeligt nå
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Ja, det var supert Tusen Takk skal dere ha Noen som vil lage button også? Tekst: Hundelufting? Bruker dere folk virkeligt nå Neida det går så fint atte
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Takk Takk, alle sammens Dere er jo så flinke *englebarna* Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Takk Takk, alle sammens Dere er jo så flinke *englebarna* Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv You go girl kommer sikkert til å bli kjempe bra da gleder meg til å se resultatet ja
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Hva program bruker du? photofilter... TAKK til dere begge SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge Håper det var greit jeg brukte rex. For vil liksom ikke bare ta et bilde på nettet, og det var både hund og lek der Det banneret du lagde tine var super fint Men hvordan er egentlig button?
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 hehe..skulle til å spørre deg om noe: Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 hehe..skulle til å spørre deg om noe: Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt Ja da han tåler å være litt "reklame" Men kunne du bare lagt ut et eksempel av en button?
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Sendte deg en link på PM der du ser en button..
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Tine:http://www.photofiltre.com Tror jeg
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Er det et bra program? kan du si litt om det
Wanderlust Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 vet ikke hva jeg skal si jeg det er liksom det jeg bruker bare, fordi det er gratis, og syns det er enkelt å bruke. Også har jeg funnet ut at man kan laste ned til tild et Som den bretten jeg har på banneret mitt...
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Fikk det til nå...du kan jo få andre programmer som paint shop og psp gratis da om du finner noen som har craket.....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar