Gå til innhold
Hundesonen.no

Lage til oss? Trenger flere forslag


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Heisann :P

Vi har nå endelig startet elevbedriften vår, og jeg har blitt markedssjef. Da må vi ha hjemmeside, banner, buttons og logoer.. :P

1. Logoen skal være litt oppsiktsvekkende og gjennomført. Den skal ha bilde av minst 1 hund, og noen leker...

2. Banneret skal ha skriften: Hundelufting? + adressen til siden som er: www.luftoglek.moo.no

+ En hund(hundehode?) + en eller flere leiker...

3. Button som det står hundelufting? på...Ingen spesielle krav!

HUNDENE: Trenger ikke å være en spesiell hund..Helst Schæfer, Vorste, Engelsk Setter eller Golden Retriver :P

Om dere vil lage noe ekstra, så versegod :P

OBS! Jeg kommer til å bruke logoen på flyers osv.. :P

+++++ Bør ha det ferdig til i kveld..Men er ikke et must..Men det må være ferdig til Søndagen :P

HÅPER NOEN TAR PÅ SEG DENNE JOBBEN!!! HÅPER FLERE ENN EN PERSON VIL HJELPE OSS :P

Guest Christine
Skrevet

Sånn større enn det du har i signaturen.......Farger bestemmer du helt selv :P :P

Størrelsen: sånn som de som ligger på linker på www.milo.moo.no er :P

Skrevet

bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet...

Logo:

i27040524_33712_5.gif

Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå :P

Guest Christine
Skrevet

TAKK til dere begge :P

SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge :P

Skrevet

bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet...

Logo:

i27040524_33712_5.gif

Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå :P

Hva program bruker du?

Guest Christine
Skrevet

Ja, det var supert :P

Tusen Takk skal dere ha :P

Noen som vil lage button også?

Tekst: Hundelufting?

Bruker dere folk virkeligt nå :P

Skrevet

Ja, det var supert :P

Tusen Takk skal dere ha :P

Noen som vil lage button også?

Tekst: Hundelufting?

Bruker dere folk virkeligt nå :P

Neida det går så fint atte :P

Guest Christine
Skrevet

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

Skrevet

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

You go girl :P kommer sikkert til å bli kjempe bra da gleder meg til å se resultatet ja :P

Skrevet

Hva program bruker du?

photofilter...

TAKK til dere begge

SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge

Håper det var greit jeg brukte rex. For vil liksom ikke bare ta et bilde på nettet, og det var både hund og lek der :P

Det banneret du lagde tine var super fint :P

Men hvordan er egentlig button? :P

Guest Christine
Skrevet

hehe..skulle til å spørre deg om noe:

Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt :P

Skrevet

hehe..skulle til å spørre deg om noe:

Håper du synes det er greit at Rex'en din blir dratt litt rundt overalt :P

Ja da :P han tåler å være litt "reklame"

Men kunne du bare lagt ut et eksempel av en button?

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si jeg :P det er liksom det jeg bruker bare, fordi det er gratis, og syns det er enkelt å bruke.

Også har jeg funnet ut at man kan laste ned til tild et :P Som den bretten jeg har på banneret mitt...

Skrevet

Fikk det til nå...du kan jo få andre programmer som paint shop og psp gratis da :P om du finner noen som har craket..... :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...