Jump to content
Hundesonen.no

Lage til oss? Trenger flere forslag

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Heisann :P

Vi har nå endelig startet elevbedriften vår, og jeg har blitt markedssjef. Da må vi ha hjemmeside, banner, buttons og logoer.. :P

1. Logoen skal være litt oppsiktsvekkende og gjennomført. Den skal ha bilde av minst 1 hund, og noen leker...

2. Banneret skal ha skriften: Hundelufting? + adressen til siden som er: www.luftoglek.moo.no

+ En hund(hundehode?) + en eller flere leiker...

3. Button som det står hundelufting? på...Ingen spesielle krav!

HUNDENE: Trenger ikke å være en spesiell hund..Helst Schæfer, Vorste, Engelsk Setter eller Golden Retriver :P

Om dere vil lage noe ekstra, så versegod :P

OBS! Jeg kommer til å bruke logoen på flyers osv.. :P

+++++ Bør ha det ferdig til i kveld..Men er ikke et must..Men det må være ferdig til Søndagen :P

HÅPER NOEN TAR PÅ SEG DENNE JOBBEN!!! HÅPER FLERE ENN EN PERSON VIL HJELPE OSS :P

Guest Christine

Sånn større enn det du har i signaturen.......Farger bestemmer du helt selv :P :P

Størrelsen: sånn som de som ligger på linker på www.milo.moo.no er :P

bare lekte meg litt, og det ble da med rex da, siden jeg ikke akkurt kan ta hvilket som helst bilde på nettet...

Logo:

i27040524_33712_5.gif

Ble ikke så bra, og viste ikke hva det skulle stå :P

Hva program bruker du?

Guest Christine

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

Takk Takk, alle sammens :P

Dere er jo så flinke :P

*englebarna*

Hittil har jeg det runde bildet på forsida, og skal bruke bannerne og logoen til Tine + banneret til Maria på flyers osv :P

You go girl :P kommer sikkert til å bli kjempe bra da gleder meg til å se resultatet ja :P

Hva program bruker du?

photofilter...

TAKK til dere begge

SYKT flinke er dere..Kommer til å bruke begge

Håper det var greit jeg brukte rex. For vil liksom ikke bare ta et bilde på nettet, og det var både hund og lek der :P

Det banneret du lagde tine var super fint :P

Men hvordan er egentlig button? :P

vet ikke hva jeg skal si jeg :P det er liksom det jeg bruker bare, fordi det er gratis, og syns det er enkelt å bruke.

Også har jeg funnet ut at man kan laste ned til tild et :P Som den bretten jeg har på banneret mitt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...