Gå til innhold
Hundesonen.no

hei! Presentasjon av meg og mine.


fidelio

Recommended Posts

Hei.

Nå har jeg også somlet meg hit, og bør vel presentere meg selv.

Jeg heter Eva, og har en hund som heter Hugo. Hugo er i sin beste trassalder nå, og siden han veier tredve kg. mer enn meg så kan det gjøre turer på glatta til tider interessante.. Men egentlig er han ett englebarn, og han stopper alltid for å vaske ansiktet mitt når jeg tryner.

Katten i huset heter Bucky, egentlig Buck the Ripper, hun ble funnet ute i skogen når hun var bitteliten. Vi beholdt henne fordi hun var så tøff, hun lå i en lukket plastpose, syltynn og kald, akkurat åpnet øynene, og det første hun gjør er å klappe til gamle hunden vår og bite kjæresten min. Hun er nabolagets skrekk, og kjeppjager katter og hunder som har den frekkheten å komme for nærme henne..

Vi bor i ett lite rødt hus i porsgrunn, sammen med kjæresten min - Heljar.

Jeg har ikke lappen, selv om jeg har kjøpt to nusselige biler på impuls. Den gamle eieren sa at han skulle sende de til skraphandleren, og da følte jeg at de måtte reddes.. Den ene er en henkel, som står i biter i kjelleren vår. Hvis den noen gang blir satt sammen kommer den til å bli verdens nydeligste trehjulede sak.. Den andre er en volvo duett som heter mathilde.

Når vi skal noe sted så tar jeg og hugo oftest tog eller buss, ellers så overtaler vi heljar til å være sjåfør. Mathilde får bare lov å brukes når det er fint ute, hun trenger ro på sine eldre dager.

Ellers så prøver jeg å legge ut bilde, er skikkelig dårlig på data så det kan ta litt tid.

Jupp, dette ble langt og passe surrete. Er akkurat ferdig på jobb, så nå skal vi ut i skogen og gøye vilt. Hugo har allerede startet badesesongen så vi kan jo dra på stranda istedenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger får jeg skrivekick uten å ha altfor mye å skrive om...

Velkommen ja :-)

Ser du har volvo duett? hehe.. *skrivekick, med noe å skrive om*.

Håper -- og tror du vil trives her :D

Videre, blir det kjekt om du velger å vise frem bilder av dyrene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mathilde er en søt liten sak som nesten er eu-godkjent. Er ikke noe bilmenneske egentlig, men synes litt synd på den da den sto ensom og forlatt på en låve.

Elsker forresten disse retningslinjene.. Ikke sms-språk, gode overskrifter... *bliss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...