Jump to content
Hundesonen.no

Skriver på utstilling

Ingvild

Recommended Posts

Lurer på om det er noen her som har vært skrivere på utstillinger før? Altså sitte og skrive ned kritikkene.

Var det på Open showet retrieverklubben her i Trondheim arrangerte 25. september i fjor, og skal også være på labradorspesialen på Stavsøra 15. mai.

Hadde vært litt morsomt å høre om noen av dere har erfaring med det! :)

Jeg har vært skriver.

Man får nok med å sette ned på papiret det dommeren sier,i korte trekk,som det helst skal kunne leses etterpå... :wink:

Men jeg syns det er gøyt,og sier ja når jeg blir spurt! Man lærer MASSE!

Jeg vet! Satt fire timer sist gang, og bommet litt på temperaturen, så det ble litt kaldt etterhvert. Men tida gikk egentlig utrolig fort, og jeg lærte tross alt ganske mye. Helt utydelig kan ikke skrifta mi ha vært heller, siden jeg ble spurt om å være med en gang til. :)

• 3 weeks later...

hvorfor er det slik at noen skrivere skriver så utydelig at en må ha fem personer til å prøve å gjette hva som står der?

Det syns jeg er GRUSOMT irriterende! En har jo betalt 300 kr for utstillinga og jeg syns kritikken er aller viktigst og da vil jeg gjerne skjønne hva som står der også!

Dommer og skriver er jo så opptatt at hvis man vil ha kontakt så må man jo vente til slutten av utstillingen og det er maaange timer hvis man er ferdig klokken 10.00 [-X

hvorfor er det slik at noen skrivere skriver så utydelig at en må ha fem personer til å prøve å gjette hva som står der?

Det syns jeg er GRUSOMT irriterende! En har jo betalt 300 kr for utstillinga og jeg syns kritikken er aller viktigst og da vil jeg gjerne skjønne hva som står der også!

Dommer og skriver er jo så opptatt at hvis man vil ha kontakt så må man jo vente til slutten av utstillingen og det er maaange timer hvis man er ferdig klokken 10.00 [-X

Er ikke alltid like lett når man skal skrive sinnsykt fort, og man skal skrive sinnsykt fort i fire-fem timer heller. :wink: Heldigvis var dommeren på utstillinga jeg var skriver på såpass vennlig at hun fulgte litt med på hvor langt jeg hadde kommet med det jeg skrev.

Hva må man gjøre for å bli skriver på utstilling?  

Selv har jeg bare fått tilbud fra ansvarlig for de to utstillingene, Siv Sandø. Skader sikkert ikke å være aktiv i raseklubben og interessert i hva som skjer i rasemiljøet.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...