Gå til innhold
Hundesonen.no

Live Chat

Kine Helen

Recommended Posts

Meneh..hvorfor detter jeg ut når jeg går innpå hundesonen?Er det ikke mulig å gjøre begge tingene på en gang?

Enklere, så høyreklikker du på "live chat" og velger "åpne i nytt vindu" eller noe i den duren.. da har du liksom gjort det hele i en "engang" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...fant ikke noe nytt vindu? Og så fikk dataen min det for seg at den var under angrep..det er litt belgerblod i denne pc`n tror jeg...

:)

Hehe, ja-vi har alle forskjellige måter å menneskeliggjøre pc'en på. Men det var første gang jeg har hørt noen koble inn hunder ;-)

Uansett, kan være at du ikke skjønte helt hva jeg mente? Altså mens du er inne på sonen, så høyreklikker du på "live chat" og da skal det komme opp et et valg med "åpne lenke i nytt vindu" bl.a. , så velger du det, og da får du chatten i et eget og sonen i ett eget. Jeg får det til hos meg, men hvis det er belger blod i din, så spørs det jo..hehe...

Ta pc'en med til en adferdsspesialist kanskje?

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virusprogrammene er ikke fortrolige med den ikke lisenserte chatten, så man må trøste hypokonderprogrammet å forklare det at chatten er ufarlig å at alt går bra osv... :D

chatten er jo en jentechatt... :)

dansefeber, bigbrother å idol er ikke mine favoritt tema... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..nå skjønte jeg det med et nytt vindu men nå er jeg ikke "able to connect" i det hele tatt...PC`n min tok litt av og gjorde masse tallgreier før den stolt annonserte at den hadde hindret et angrep.*sukk*

Blir litt oppgitt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virusprogrammene er ikke fortrolige med den ikke lisenserte chatten, så man må trøste hypokonderprogrammet å forklare det at chatten er ufarlig å at alt går bra osv... :D

chatten er jo en jentechatt... :)

Næææ, dette minnet meg litt om perioden med "jente og gutte lus" ;-)

Sprut om temaene da! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enklere, så høyreklikker du på "live chat" og velger "åpne i nytt vindu" eller noe i den duren.. da har du liksom gjort det hele i en "engang" ;-)

du kan faktisk holde inne SHIFT knappen og trykke på en lenke.

da åpner den i nytt vindu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan faktisk holde inne SHIFT knappen og trykke på en lenke.

da åpner den i nytt vindu!

Ja, ja.. enklere, enklest da med andre ord. Pokker at jeg ikke kunne det shift trikset ;-)

Ahaaaaaa, men for oss med Firefox, så er det bare til å klikke mens en holder ned ctrl, da kommer det opp en ny fane, tihiiiiii....

Jeg kommer meg nå fra den "enklere" tabben min, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed:

Connecting...

Unable to connect : java.net.ConnectException : Connection timed out: connect

Jeg tror det er en overstyring du må ta eh, styring over ;-) Altså som Scorpionen sa. Jeg får en melding om at noe er "veeeeeldig skummelt her assa", men da sier jeg bare drit i det og velger ja (for "vil du virkelig gå inn her", eller noe i den duren..), så er jeg inne. MEN, altså-nå må jeg logge meg helt av jeg før min ide om å prøve å legge meg tidlig går i vasken.

Kos dere alle sammen, sees på chatten en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en vanlig windows feilmelding det da...

Connecting... - Altså kobler til......

Unable to connect.. - pcn er for dum til å klare det, å prøver å finne på grunner til at det ikke går...

: java.net. - kode for at windows mener du har jalla internett linje...

ConnectException : - Windows forventer at du skal fikse feilen selv, så windows kan ta æren for at det virker alikevell, påtross av et unntak som DU har fororsaket...

Connection timed out: - windows gav opp å tok matpause, diskutererom di skal streike eller gi deg en blåskjerm..

connect - windows later som at den prøver igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virusprogrammene er ikke fortrolige med den ikke lisenserte chatten, så man må trøste hypokonderprogrammet å forklare det at chatten er ufarlig å at alt går bra osv... :)

chatten er jo en jentechatt... :D

heller ikke mine favoritt temaet. :D Og er jo jente jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...