idamb Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 heihei! Jeg heter Ida er 18 år og bor i Østfold. Går på videregående og jobber i butikk ved siden av skolen. har for tiden 3 rotter og en dverghamster. Hadde en Airedaleterrier som vi desverre måtte avlive 1 februar. Nå skal jeg kjøpe en ny hund, blanding av engelsk springer spaniel og collie. Henter henne om 9 dager og jeg gleder meg vilt! Hun skal hete Aysa og er 8 uker da jeg får henne det var da litt om meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit Lykke til med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 hehe.. gratulerer på forskudd.. og velkommen da :-) ps.. om du vil ha litt mer "treff" på innlegget, er det lurt med en litt bedre tittel enn "hallo". ikke for å være klagete altså, hehe.. men jeg er riiimelig aktiv på mange bilforum rundtom og man ser alltid at de trådene med "god tittel" (beskrivende på en eller annen måte), får mer "rift" om seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Heihei. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Hei, velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idamb Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 hehe.. gratulerer på forskudd.. og velkommen da :-) ps.. om du vil ha litt mer "treff" på innlegget, er det lurt med en litt bedre tittel enn "hallo". ikke for å være klagete altså, hehe.. men jeg er riiimelig aktiv på mange bilforum rundtom og man ser alltid at de trådene med "god tittel" (beskrivende på en eller annen måte), får mer "rift" om seg. takk åja, skjønner, men ikke så viktig å få mange treff på et sånnt innlegg. men takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. forventer bilder av valpen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idamb Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. forventer bilder av valpen etterhvert. takk for det. Blder av valpen ligger unger min hund, Aysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Heisann og velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit og lykke til med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Hei, og velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen.. Husk å lese Forumets retningslinjer øverst til venstre.. Lykke til med valpen og håper du vil trives her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hei og velkommen hit Håper du vil trives her på Hundesonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar