Pinnsvin Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Tjah.. Siden jeg er så flink til å presentere meg: Jeg er 25, bor midt i gokk med min lille gjeng, pluss samboer og en sønn. Min lille gjeng består da av en haug med marsvin, kaniner, høner, rotter og mus, pluss fem katter og disse fire skjønnhetene: Nemi http://www.fotoknudsen.no/archive28/060120...NVKVZwAQpEo.jpg Cala http://www.fotoknudsen.no/archive30/060120...Is5zTMNJkPX.JPG Spike http://www.fotoknudsen.no/archive30/060120...N8VLaQnvOl6.JPG Og Cyan Jeg er IKKE flink til å presentere meg selv, så spør for all del om det er noe. Endret av Mod, maxbredde 550 piksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Heisann! Velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hei og velkommen Spør om du lurer på noe angående forumet, husk å lese Retningsreglene (øverst til venstre) Legger du ut et nytt banner så pass på at det er innenfor det "lovlige", 60x300 piksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen Kjempe fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 velkommen! Du hadde iallefall ikke mangel på dyr! Likte utrolig godt fargen på den siste GD'en din! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hei. Velkommen.. Nydelig gjeng du hadde, og Grand danois er jo en fantastisk rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 hei og velkommen digger bildet av den brune, som klør seg på nesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen Nemi entusiast du også...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Neheee! Der er du jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Heisann og velkommen hit! Nydelig rase du har *misunne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Heihei, og velkommen! Nydelige hunder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen hit Kjenner deg igjen fra et annet forum(marsvinforum). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hei hei å velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Heisann og velkommen hit Kjempefine hunder du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen hit! Flotte hunder du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinnsvin Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 velkommen! Du hadde iallefall ikke mangel på dyr! Likte utrolig godt fargen på den siste GD'en din! *sikle* Ja, er det ikke idiotisk at den ikke er godkjent ogf at de fleste slike som blir født i Norge avlives rett etter fødsel? Hei. Velkommen.. Nydelig gjeng du hadde, og Grand danois er jo en fantastisk rase. Jaaaa! Jeg elsker dem! hei og velkommen digger bildet av den brune, som klør seg på nesen Hehe, hun er et sjarmtroll. Velkommen Nemi entusiast du også...? Hehe.. Tror du? Neheee! Der er du jo!!! Jaaaaa! *tyne litt* Velkommen hit Kjenner deg igjen fra et annet forum(marsvinforum). Åh? Hva kaller du deg der? Og tuuuusen takk, alle sammen!! Det var en sinnssykt koselig velkomst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Velkommen så masse! Håper du vil trives Utrolig herlig gjeng du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinnsvin Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Tusen takk! Så mye koselige folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Kom nettopp på, jeg har møtt bikkjene dine.. Nydelig gjeng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinnsvin Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Kom nettopp på, jeg har møtt bikkjene dine.. Nydelig gjeng.. Hvor? Nå? Hvem er du? Hæ? *forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hvor? Nå? Hvem er du? Hæ? *forvirra* Tu dyreklinikk på hundens dag? Jeg har en Chow Chow, som på den tiden var midt i skifte av valpepels og så nokså skabbede ut, den gikk da rundt å tuslet i sin egen verden. Hehe. Det må jo være dine hunder jeg møtte. Kineseren, 2 svære grand danois, og den lille brune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar