Gå til innhold
Hundesonen.no

prøve i morgen!

Synne

Recommended Posts

Skrevet

heei

Uff vi skal ha prøve i morgen! <_< gruer meg SYKT!

eg har jo vært syk ganske lenge så har ikke fått med meg noe spesielt!så i kveld blir det øvnin og atter øving :P

Noen fler som skal ha noen prøver?.... :huh:

Skrevet

heei

Uff vi skal ha prøve i morgen! <_< gruer meg SYKT!

eg har jo vært syk ganske lenge så har ikke fått med meg noe spesielt!så i kveld blir det øvnin og atter øving :P

Noen fler som skal ha noen prøver?.... :huh:

jeg skal prøve å danse i helgen :P

Skrevet

Vi har to prøver i mårra vi... En i matte og en i husdyr... :huh:

vi skal ha om MAGESEKKEN og fordøyelsen!*sukk*... :P

Skrevet

En prøve på en uke er jo ikke så mye da... Denne uka har vi hatt en matte prøve, to norskinnleveringer, lese en roman i norsk, innlevering i gym og tysk-innlevering. Neste uke har vi fysikk-prosjekt som skal være ferdig, bedriftsøkonomiprosjekt som skal være ferdig, norskinnlevering og biologiprøve... Blæ, for noen uker...

Edit: Glemte samfunnslæreprøven neste uke...

Skrevet

Hadde prøve i dag jeg, om olje og gass osv. kjedlig, men jeg tror jeg kunne nesten alt, forventer mins 5 på den altså (har aldri så høye forventningen men natur og miljø er det fage jeg er best i, og denne gangen kunne jeg alt)

Skrevet

Jeg har naturfagprøve i morgen (radioaktivitet, elektromagnetiske stråler, fisjon og fusjon osv), og innlevering av historiebok (som jeg må gjøre en del i) i morgen. Egentlig bør jeg ikke sitte her nå, men jeg skal gå og lese snaaart...

Skrevet

endelig er det fredig! :D Glemte helt første oppgave men så husket eg det :P tror nok det gikk bra :)

Her er spørsmålene :P

1.Hva menes med fordøyelsen?

2.Hva skjer med maten i magesekken?

3.Hvilke oppgaver har tynntarmen?

4.Hva skjer i leveren?

Det var ikke så mange spørsmål da :D

Skrevet

Jeg hadde Norsk prøve i dag...Jaja, hehe, vet ikke helt hvordan den gikk! Hvem søren laget NYNORSK :)

samme spør eg!

Og hvem fant opp MATE?

Guest Christine
Skrevet

Hadde min første nynorsk prøve på Tirsdag jeg... :) Å i går hadde jeg KRL prøve :D

Skrevet

Har egentlig aldri skjønt greia med å grue seg til en prøve!?!? :) Gru deg til du begynner på vgs du, det er da prøvene teller... 7-10 klasse, pft, no problemo.

Vi hadde to prøver denna uka, jeg har ikke tatt noen av de *plystre* :ph34r:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...