Synne Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 heei Uff vi skal ha prøve i morgen! <_< gruer meg SYKT! eg har jo vært syk ganske lenge så har ikke fått med meg noe spesielt!så i kveld blir det øvnin og atter øving Noen fler som skal ha noen prøver?....
olavxxx Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 heei Uff vi skal ha prøve i morgen! <_< gruer meg SYKT! eg har jo vært syk ganske lenge så har ikke fått med meg noe spesielt!så i kveld blir det øvnin og atter øving Noen fler som skal ha noen prøver?.... jeg skal prøve å danse i helgen
Synne Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 jeg skal prøve å danse i helgen hva skal du danse da?.. B) chat chat ca eller hvordan det skrives...
SoppenCamilla Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Vi har to prøver i mårra vi... En i matte og en i husdyr...
Synne Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Vi har to prøver i mårra vi... En i matte og en i husdyr... vi skal ha om MAGESEKKEN og fordøyelsen!*sukk*...
Nina Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 En prøve på en uke er jo ikke så mye da... Denne uka har vi hatt en matte prøve, to norskinnleveringer, lese en roman i norsk, innlevering i gym og tysk-innlevering. Neste uke har vi fysikk-prosjekt som skal være ferdig, bedriftsøkonomiprosjekt som skal være ferdig, norskinnlevering og biologiprøve... Blæ, for noen uker... Edit: Glemte samfunnslæreprøven neste uke...
WheatenMali Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Hadde prøve i plante i dag, i morgen er det matteprøve <_<
Heidihj Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Hadde prøve i dag jeg, om olje og gass osv. kjedlig, men jeg tror jeg kunne nesten alt, forventer mins 5 på den altså (har aldri så høye forventningen men natur og miljø er det fage jeg er best i, og denne gangen kunne jeg alt)
Baby Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Denne uken har jeg hatt to tverrfaglige, to psykologi og to pedagogikk.
Ingvild Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Jeg har naturfagprøve i morgen (radioaktivitet, elektromagnetiske stråler, fisjon og fusjon osv), og innlevering av historiebok (som jeg må gjøre en del i) i morgen. Egentlig bør jeg ikke sitte her nå, men jeg skal gå og lese snaaart...
Synne Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 endelig er det fredig! Glemte helt første oppgave men så husket eg det tror nok det gikk bra Her er spørsmålene 1.Hva menes med fordøyelsen? 2.Hva skjer med maten i magesekken? 3.Hvilke oppgaver har tynntarmen? 4.Hva skjer i leveren? Det var ikke så mange spørsmål da
Line_ Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Jeg hadde Norsk prøve i dag...Jaja, hehe, vet ikke helt hvordan den gikk! Hvem søren laget NYNORSK
Synne Skrevet 17. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Jeg hadde Norsk prøve i dag...Jaja, hehe, vet ikke helt hvordan den gikk! Hvem søren laget NYNORSK samme spør eg! Og hvem fant opp MATE?
Guest Christine Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Hadde min første nynorsk prøve på Tirsdag jeg... Å i går hadde jeg KRL prøve
Kristina Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Skrevet 17. Mars 2006 Har egentlig aldri skjønt greia med å grue seg til en prøve!?!? Gru deg til du begynner på vgs du, det er da prøvene teller... 7-10 klasse, pft, no problemo. Vi hadde to prøver denna uka, jeg har ikke tatt noen av de *plystre* :ph34r:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar