Charlotte Kristin Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Heisann! Jeg heter Charlotte og jeg fant dette forumet gjennom Google Så koslig! Litt om meg og mine: Min Kjære forlovede og jeg har to hunder, en liten blanding av Yorkie & Chihuahua med navnet Chilli og en Grand Danois som heter Shadow. Ja, jeg kjøpte valp usett i England MED stamtavle.. Trodde jeg.. Dum som jeg var hadde jeg ikke satt meg inn i hvordan en engelsk stamtavle skal se ut og tenkte ikke over om den var reg i KC eller ikke... (Jeg skulle jo ikke bruke henne til utstilling... ) Da jeg kom der å hentet henne falt jeg pladask for de store øynene som så på meg og jeg klarte å skyve den snikende tvilen bort... Hun så faktisk ut som en Chihuahua i hele to uker, så kom den rare pelsen.. hehe... snuten vokste mer, hodet ble smalere og hun vokste veldig fort.. Jeg har nå innsett at hun er blanding, mest sannsynlig Yorkie/chi. Har sett bilder ov denne blandingen og det minner veldig mye om min Chilli. Dette satt til siden så ville jeg nå aldri vert foruten henne, hun er helt utrolig! Er fortsatt på jakt etter en Chihuahua til og kanskje også flere med tiden Håper å bli kjent med flere hundegale folk! Hilsen Charlotte, Shadow & Chilli! Shadow og Chillis hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 hei og velkommen :-) søte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Hei og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Velkommen hit Kjempefine hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Hei, velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Hei hei å velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Heisann og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 hei og velkommen ja:D. Håper du vil trives;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Velkommen! Morsom mix av hunder du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Velkommen hit til oss! Håper du vil trives Lurer du på noe må du bare spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre) Det er jammen en rar sammensetning av hunder du har, verdens største og verdens minste Men søte var de nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Hei og velkommen! Morsomt å lese om chihuahua'n som fikk rar pels, måtte fnise litt for meg selv når jeg fikk bildet i hodet. Nydelige hunder ja, falt spesielt for Shadow. Håper du vil trives her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hei å velkommen knall herlige hunder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 15. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2006 Hei å velkommen Kjempe fine hunder du har da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 hei og velkommen klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 velkommen skal du være utrolig fasinerende mix av hunder hehe... så liten og en sånn kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 For et søtt bilde du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Velkommen! Kjempe fin hjemmeside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 HEi snuppa:) du fant veien inn hit du og:) Chili og Shadow er mega søte som jeg har hatt gleden av å treffe hele 1 gang:) bare skrik ut dersom du lurer på noe:) Klem Kine, Speedy og CAsper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 velkommen hit! kjempe fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2006 Velkommen hit. Fine hunder du har. Moro med en så stor og en så pitteliten en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2006 Velkommen hit nydelige hunder du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 27. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2006 Hei og velkommen hit Håper du vil trives her på Hundesonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlotte Kristin Skrevet 31. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2006 Tusen takk alle sammen! Gikk en stund før jeg fant tilbake men er nå her nå da! Heia Kine! Vi treffes nok igjen skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar