Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her!

Recommended Posts

Heisann!

Jeg heter Charlotte og jeg fant dette forumet gjennom Google Så koslig!

Litt om meg og mine:

Min Kjære forlovede og jeg har to hunder, en liten blanding av Yorkie & Chihuahua med navnet Chilli og en Grand Danois som heter Shadow.

Ja, jeg kjøpte valp usett i England MED stamtavle.. Trodde jeg..

Dum som jeg var hadde jeg ikke satt meg inn i hvordan en engelsk stamtavle skal se ut og tenkte ikke over om den var reg i KC eller ikke... (Jeg skulle jo ikke bruke henne til utstilling... :icon_redface::unsure: )

Da jeg kom der å hentet henne falt jeg pladask for de store øynene som så på meg og jeg klarte å skyve den snikende tvilen bort...

Hun så faktisk ut som en Chihuahua i hele to uker, så kom den rare pelsen.. hehe... snuten vokste mer, hodet ble smalere og hun vokste veldig fort.. Jeg har nå innsett at hun er blanding, mest sannsynlig Yorkie/chi. Har sett bilder ov denne blandingen og det minner veldig mye om min Chilli.

Dette satt til siden så ville jeg nå aldri vert foruten henne, hun er helt utrolig!

Er fortsatt på jakt etter en Chihuahua til og kanskje også flere med tiden

Håper å bli kjent med flere hundegale folk!

Hilsen Charlotte, Shadow & Chilli!

Shadow og Chillis hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss!

Håper du vil trives

Lurer du på noe må du bare spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Det er jammen en rar sammensetning av hunder du har, verdens største og verdens minste :icon_redface: Men søte var de nå hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...