Kine Helen Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 jeg skal muligens få en ny chihuahua jente på for:) og jeg lurte på om noen hadde noen artige navneforslag:=) :)/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 ÅÅÅÅ :-o ???? Fortell ALT!!! Hvor får du henne fra??? Når?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 ikke vet jeg, men hvor får du tispen fra da??? du vet oss askøyværinger er jo så nysjerrige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 Nei så spennene Men må indrømme at jeg ikke er så bra til dette med navn :oops: Men syns shiba og sasha er fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 chiwas er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 17. April 2005 Rapporter Share Skrevet 17. April 2005 Åååå grattis! Så gøy da.... Det med navn er ikke jeg flink med heller :oops: Syntes disse er litt fine da: Kita Lotte Luna mange flere også men kommer ikke på noen flere i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 http://www.babynamesworld.com/ :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Kira syntes jeg er så fint på småe tisper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Synes Nuna er fint jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 hva med slowly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Kira er nydelig, har tenkt på det til neste hun kanin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 18. April 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 ja har lyst på ett litt spes navn så trenger masse forslag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Avariella - amerikansk og betyr liten sterk kvinne. Cheche - Afrikansk og betyr den lille Kiara - keltisk og betyr liten og mørk. Paola- fransk betyr liten. Lokelani-hawai og betyr liten rose. Pixi - keltisk liten fe/alv. Miette - fransk og betyr liten søt ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Alexis Cleopatra/Cleo Sheila Daisy Kommer ikke på mer navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Avariella - amerikansk og betyr liten sterk kvinne. Cheche - Afrikansk og betyr den lille Kiara - keltisk og betyr liten og mørk. Paola- fransk betyr liten. Lokelani-hawai og betyr liten rose. Pixi - keltisk liten fe/alv. Miette - fransk og betyr liten søt ting. Hvor finner du disse navnene??? Her var det mye kult!!! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Miette!!!! =D> =D> Med uttale miette eller mette Kjempekuli!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 18. April 2005 Rapporter Share Skrevet 18. April 2005 Hvor finner du disse navnene??? Her var det mye kult!!! =D> Jeg la ut en link leger opp på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar