Han ligger stort sett, men greit at han kan sette seg opp litt og røre på seg også. Vi kjører en del langt. J
Jeg var i Stavanger i fjor sommer, det blir nok en stund til neste gang. Men om kompisen min der skal oppover så hører jeg om du har det enda da isåfall.
Fillern å. Tror det hadde passet bra til oss, men skal ikke til Stavanger med det første.
Det er ikke så veldig mye større enn buret vi har nå, som er i knappeste laget. Men litt.
Edit:
Skeptisk til høyden også. Det vi har nå er 72,5 høyt og der sitter han med bøyd hode. Ble for mange usikre momenter her. Vi får greie oss med de vi har en stund til tenker jeg.
Hvis det funker på hunden så ser jeg ikke noe problem med det? Hva står i testene, hva er testet, hva er det som ikke er bra? Og ikke minst, hvem har testet.
Ja, du må til veterinær i Norge 2 dager på rad. Noen veterinærer gjør jo dette relativt billig, så det kan jo fint være mulig å spare penger ift å finne en tilfeldig dyrlege i Sverige eller Danmark. Klart, det koster jo to piller også, da.
Hvorfor er du nervøs?
For min del så blåser jeg i at noen vurderer meg. Det viktigste er samarbeidet mellom meg og dyret, og de målene vi har satt oss. Har vi jobbet med innsittene i det siste så er jeg fornøyd om de fungerer på stevnet.
Sett deg realistiske mål og fokusere på dem og dyret. Hva har det egentlig å si hva dommeren mener?
Dere bor på Tøyen, aye...? På tide å leie garasjeplass?
Og så kan du skrive en lapp på ruta og henvise dem hit. Vraket er på verksted med alvorlig feil for tredje gang på under et år og er for gammel til at forsikringa dekker motorfeil. Om noen hadde stjålet den hadde jeg vært evig takknemlig!
Atlanterhavsveien, Bud (spis sjømat!), Trollstigen (hvis dere har muligheten, kjør gjerne både Trollstigen og Romsdalen), Geiranger, Valldalen (slekten min kommer herfra - spis jordbær!).