Gå til innhold
Hundesonen.no

simira

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13,372
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    466

Alt skrevet av simira

  1. Han ligger stort sett, men greit at han kan sette seg opp litt og røre på seg også. Vi kjører en del langt. J Jeg var i Stavanger i fjor sommer, det blir nok en stund til neste gang. Men om kompisen min der skal oppover så hører jeg om du har det enda da isåfall.
  2. Gratulerer! Jeg synes tricolor er utrolig vakre jeg da.
  3. Fillern å. Tror det hadde passet bra til oss, men skal ikke til Stavanger med det første. Det er ikke så veldig mye større enn buret vi har nå, som er i knappeste laget. Men litt. Edit: Skeptisk til høyden også. Det vi har nå er 72,5 høyt og der sitter han med bøyd hode. Ble for mange usikre momenter her. Vi får greie oss med de vi har en stund til tenker jeg.
  4. Det så nydelig ut også. Passer mye bedre i stua vår enn det vi har nå.
  5. Hm, hvor er det du holder til igjen? Sørpå, right? Skal du ti Bjerke?
  6. Hvis det funker på hunden så ser jeg ikke noe problem med det? Hva står i testene, hva er testet, hva er det som ikke er bra? Og ikke minst, hvem har testet.
  7. Det er altså todelt? Jeg mistenker det største rommet er alt for lite til en ridgeback?
  8. Inkludert pillene da, håper jeg?
  9. Ja, du må til veterinær i Norge 2 dager på rad. Noen veterinærer gjør jo dette relativt billig, så det kan jo fint være mulig å spare penger ift å finne en tilfeldig dyrlege i Sverige eller Danmark. Klart, det koster jo to piller også, da.
  10. Åååå! Dessverre tror jeg mannen vil insistere på at et er nok. Og han har vel kanskje rett i det...
  11. Jepp. Ses på Morokulien vel?
  12. simira

    Sonenmesterskap 2014?

    Skal du ikke starte mer rally altså? Er jo rallystevne nesten hver helt i september.
  13. Gratulerer! Fikk ikke sagt hei til deg på lørdag, var så mange jeg ikke har sett på lenge, men så deg såvidt.
  14. Mulig å dele av rommet på noe vis?
  15. simira

    Sonenmesterskap 2014?

    Valpene må da sosialiseres de også!
  16. Det finnes vel litt forskjellig frysetørret på markedet?
  17. Jørungard heter den: http://www.jorundgard.no/
  18. Hvorfor er du nervøs? For min del så blåser jeg i at noen vurderer meg. Det viktigste er samarbeidet mellom meg og dyret, og de målene vi har satt oss. Har vi jobbet med innsittene i det siste så er jeg fornøyd om de fungerer på stevnet. Sett deg realistiske mål og fokusere på dem og dyret. Hva har det egentlig å si hva dommeren mener?
  19. Dere bor på Tøyen, aye...? På tide å leie garasjeplass? Og så kan du skrive en lapp på ruta og henvise dem hit. Vraket er på verksted med alvorlig feil for tredje gang på under et år og er for gammel til at forsikringa dekker motorfeil. Om noen hadde stjålet den hadde jeg vært evig takknemlig!
  20. Hvis dere kjører Gudbrandsdalen opp så må dere stoppe på Sel på middelaldergården der Kristin Lavransdatter ble spilt inn!
  21. simira

    Sonenmesterskap 2014?

    Det er da en håndfull, om du tar med Haugesund, og kanskje litt ned mot Kr sand også? (ja, folk kjører et par timer til Oslo for å komme også)
  22. simira

    Sonenmesterskap 2014?

    Det er ikke begrenset til Oslo. Fritt fram å arrangere i andre deler av landet også!
  23. Atlanterhavsveien, Bud (spis sjømat!), Trollstigen (hvis dere har muligheten, kjør gjerne både Trollstigen og Romsdalen), Geiranger, Valldalen (slekten min kommer herfra - spis jordbær!).
  24. Da er nok mitt for lite ja.
  25. Hvor stor bc? Høyde/vekt? Jeg har et clipper 4 som er veldig romslig til gårdshunden, passer muligens en bc.
×
×
  • Opprett ny...