Tråputene er ganske slitte, men ikke gjennom. Enda. Så foreløpig bare ømt og fare for sår (mindre nå enn for to uker siden, da vi var på kontroll). Potesokker hater han (generelt håndtering og spesielt poter) så det unngår vi så lenge som mulig, det blir ikke behagelige turer for noen av oss med det. Om det hadde vært sår hadde saken vært en litt annen.
Han er 9 og har aldri hatt problemet før, så genetisk tror jeg ikke det er. Litt usikker på hvorfor han har fått det nå, men vi har byttet tilbake fra det fôret han har gått på de siste måndene.
Men er det noe mer jeg kan gjøre for å herde potene?